Ik zit met 't volgende probleem:
Zodra ik probeer met m'n Asus EEE 1201HA 't draadloos netwerk hier op te komen, gooit i heel 't draadloos netwerk er uit. Met andere laptops heb ik hier geen last van.
Terug in de winkel bleek dat daar geen problemen waren om op een draadloos netwerk te komen.
't ligt dus niet aan de router (Sitecom 300N Wireless Gigabit Broadband Router XR) en ook niet aan de laptop.
Router is aangesloten op een UPC Arris modem.
om eea uit te sluiten heb ik 't ook nog geprobeerd met een Netgear WNB2100
Deze kreeg nog een bijkomend probleem dat 't modem hier niet goed geconfigureerd op kon worden (kende geen internet IP adres toe) maar ook hier merkte ik al dat 't draadloos verbinding maken met 't LAN problemen gaf.
Arris modem -> Sitecom -> Asus 1201HA werkt niet
Arris modem -> Sitecom -> andere laptop werkt wel
Arris modem -> Netgear -> Asus 1201HA werkt niet
internet in winkel -> Sitecom -> Asus 1201HA werkt wel
iemand een idee wat hier 't probleem kan zijn??
Zodra ik probeer met m'n Asus EEE 1201HA 't draadloos netwerk hier op te komen, gooit i heel 't draadloos netwerk er uit. Met andere laptops heb ik hier geen last van.
Terug in de winkel bleek dat daar geen problemen waren om op een draadloos netwerk te komen.
't ligt dus niet aan de router (Sitecom 300N Wireless Gigabit Broadband Router XR) en ook niet aan de laptop.
Router is aangesloten op een UPC Arris modem.
om eea uit te sluiten heb ik 't ook nog geprobeerd met een Netgear WNB2100
Deze kreeg nog een bijkomend probleem dat 't modem hier niet goed geconfigureerd op kon worden (kende geen internet IP adres toe) maar ook hier merkte ik al dat 't draadloos verbinding maken met 't LAN problemen gaf.
Arris modem -> Sitecom -> Asus 1201HA werkt niet
Arris modem -> Sitecom -> andere laptop werkt wel
Arris modem -> Netgear -> Asus 1201HA werkt niet
internet in winkel -> Sitecom -> Asus 1201HA werkt wel
iemand een idee wat hier 't probleem kan zijn??