Windows 7 blijft hangen op update (start niet op)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:48
Mijn vader belde net dat zijn pc vast loopt op een Windows update. Hij blijft hangen bij update 6 van de 13 (geloof ik). Hij heeft de pc de hele nacht aan gehad zonder resultaat. Na een herstart blijft de pc weer hangen bij de update.

Wat is nu het beste om te doen? Ik heb gevraagd of hij F8 wilde drukken bij het starten ivm Veilige Modus maar dit werkt niet. Welke andere opties kan hij nog proberen? Op dit moment komt hij dus niet verder dan de update tijdens het starten.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 15:27
Vermeld even welke windows versie het is.
Is het windows vista of 7:
Startup repair al geprobeerd?
Of terugzetten naar een herstelpunt?

Wat werkt er niet aan veilige modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:48
Het gaat om Windows 7. Het lukt niet om in de Veilige Modus te komen. Tijdens het starten drukt hij op F8 maar er gebeurt niks. F10 of F12 werkt wel maar dan krijg je het boot menu.

"Startup repair al geprobeerd?
Of terugzetten naar een herstelpunt?"

Hoe doe je dat als Windows niet volledig opstart? Voor het Windows login scherm probeert Windows de update(s) te installeren en blijft daar hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

bsmpower schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:11:
Het gaat om Windows 7. Het lukt niet om in de Veilige Modus te komen. Tijdens het starten drukt hij op F8 maar er gebeurt niks. F10 of F12 werkt wel maar dan krijg je het boot menu.
Direct na de BIOS post (waar je F10/F12 zit) op F8 drukken.
Kwestie van timing. Maar je krijgt een melding, niet niks.
"Startup repair al geprobeerd?
Of terugzetten naar een herstelpunt?"

Hoe doe je dat als Windows niet volledig opstart?
Door je DVD erin te stoppen, daarvan te booten en dáár voor de recovery optie te kiezen? :) Tenzij je geen DVD hebt natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 13-06-2010 16:15 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device