Geen flash video met Safari 5 (Youtube, Dumpert, ABHD e.d.)

Pagina: 1
Acties:

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08-2025
Sinds ik heb geupdate naar Safari 5 kan ik geen flash filmpjes meer afspelen op mijn MacBook pro 13". Zoekwerk op google en hier heeft vooralsnog niets opgeleverd dus vandaar dat ik er even een topic over open.

Als ik bijvoorbeeld op dumpert een filmpje aan klik duurt het laden een tijdje en blijft vervolgens de plaats waar het filmpje zou moeten komen te staan leeg en ook de groene titel van het filmpje verdwijnt ineens terwijl die er bij het inladen van de pagina wel direct staat.

Bij Youtube is het niet veel anders, na het aanklikken van een filmpje blijft de plaats waar het filmpje zou moeten staan gewoon zwart en gebeurt er zelfs na enkele minuten wachten helemaal niets terwijl safari aangeeft dat de pagina al volledig is geladen.

Iemand enig idee?

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:15
Flash geupdated?

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-02 13:23
Toevallig "ontwikkel -> extensies activeren" aangevinkt staan? Het helpt als je die uitzet en de pagina herlaadt.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Heb je Safari Adblock geinstalleerd? (of een andere adblocker?)

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2010 21:44 ]

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

...of een keer flash opnieuw geïnstalleerd? Die kun je op de Adobe-site vinden. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:37
Ik heb exact hetzelfde probleem...samen met een missing plug-in error in Mail.app bij het bekijken van attachments in de mail zelf.

Heb gisteren al even lopen zoeken, maar kon niks vinden...kwam net wel dit tegen: apple forum

Kan het nu helaas niet uitproberen (vanavond pas)...maar wellicht dat het werkt en je het vast kunt proberen :)

EDIT: Heb zelf al even de tijd gehad. Probleem zit hem in de update van flash. Ik heb in eerste instantie disk permissions repair gedaan, maar denk niet dat dat er iets mee te maken had. Je moet eerst even de oude flash deleten via deze link. De nieuwe kun je hier vandaan halen. Hoop dat dit helpt.

[ Voor 35% gewijzigd door Superbol op 14-06-2010 12:48 ]

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:58
Bij mij was de oplossing het updaten van Flip4mac.
Pagina: 1