cod 4 gebanned door punkbuster?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-07 16:15
ik heb sinds deze week erg last van dat ik de hele tijd server disconnected krijg. dan reconnect ik en dan kom ik geowon in de server. maar dan krijg ik constant een melding dat mijn ip adress is gebanned door punkbuster?

ik cheat nooit. ook nooit gedaan. en ga ik ook nooit doen? maar toch gebanned door punkbuster?
heb ik het spel gekocht en word ik gewoon uit elke server gekickt omdat een of andere gozer mij gebanned had uit een server tot 2060 omdat ik de zogenaamde "wallhack" gebruikte? dit heb ik dus nooit gedaan.

kan iemand mij vertellen hoe ik gewoon wel weer kan spelen. want ik heb nu wel mooi wat geld @!@#$%!~

mvg,

merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tweakers kunnen niet zien wat er met jouw IP-adres en Punkbuster aan de hand is. Ik denk dat je het bestee ven via www.evenbalance.com contact op kunt nemen ;)

Verder: Voor problemen en vragen is er Spielerij - Problemen & Vragen, dus daar gaat deze heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
okee dan zal ik dat even doen!
bedankt in iedergeval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07 14:44

mvz

muziek verslaafde

en mischien even die in-game steam community overlay troep uit doen, deed punkbuster hier ook moeilijk over met cod4

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
waar vind ik dat? want ik heb het spel niet via steam he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

merijntjuh schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:36:
waar vind ik dat? want ik heb het spel niet via steam he..
Als je CoD4 niet speelt via Steam, hoef je de overlay ook niet uit te zetten in je Steam settings.

Heb je al geprobeerd om Punkbuster te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-07 23:23
Update pb, www.punkbuster.com, en reset eventueel cod4 settings. Check ook even welke programma's je op de achtergrond heb draaien. Als iemand je op 1 server banned dan kan je nog steeds in alle andere servers.

[ Voor 18% gewijzigd door Cobalt op 13-06-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-07 13:06
Punkbuster banned nooit iemand zonder een hele goede reden...
Ik acht de kans groter dat de admin die jouw gebanned heeft jouw ip op een global ban list heeft gezet die door meerdere servers wordt gebruikt. Bij een heleboel spellen zijn global banlists die onderhouden worden door een hele hoop server admins om zo samen de strijd aan te gaan tegen hackers.
Meestal maakt een server er melding van als ze zo'n global banlist gebruiken, dus kijk even naar welkomstmessages of de site van een aantal server of ze toevallig een banlist gebruiken.

Zo ja, klop dan even aan bij de beheerders van die banlist.
Dat je gekickt wordt door punkbuster wil niet zeggen dat je ook door de mensen van punkbuster gebanned bent, in de tijd van AA onderhield ik een global banlist en mensen die daarop stonden werden ook gekickt via punkbuster. Afgezien van het feit dat het kick/ban command van punkbuster gebruikt wordt hoeft punkbuster er zelf helemaal niks mee te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-07 22:03
Wat is je ingame naam? Dan zoek ik je op in de PBbans ban list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-07 23:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gunner0616 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 17:00:
Wat is je ingame naam? Dan zoek ik je op in de PBbans ban list.
Kan hij toch zelf ook doen? 8)7

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Nee alleen als je een server admin bent geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
"shock" is mijn ingame naam.
en punkbuster heb ik de nieuwste versie!

en cod 4 setting resetten? gewoon me hele account weghalen en nieuwe maken ofzo? of bedoel je wat anders?
want ander account heb ik al geprobeerd maar ik kwam erachter dat het een ip ban was dus dat heeft niet zoveel zin..

zoals werd vertel kan je het inderdaad zelf opzoeken of je in de PB banlist staat.
dit is dus ook het geval. er staat dat ik een aimbot gebruikte.. 8)7

ik durf me ledematen erop te zetten dat ik niet een aimbot heb gebruikt :P

EDIT: ik heb nog eens goed gekeken dus op mijn ip adres gezocht maar dan kan ik niks vinden...

[ Voor 48% gewijzigd door merijntjuh op 13-06-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
En je kan geen enkele server in? er zijn namelijk inderdaad geen recente bans voor shock..

Anders een ticket sturen naar evenbalance (pb) http://box4.evenbalance.com/troubleticket/new_ticket.php en kijken wat zij zeggen. Als je dan inderdaad niet gehackt heb zullen ze je unbannen.

[ Voor 51% gewijzigd door Gunner0616 op 13-06-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
ik heb al een ticket gestuurd vanochtend maar ik heb nog niks terug.. helaas..

en inderdaad iedere server zelfde probleem.. eerst krijg ik melding: server disconnected ??!?
dan reconnect ik en krijg ik gelijk weer connection interupted en word ik gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Maar geen bericht van PB? Dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand, een firewall die verkeerd staat of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
waarom deed hij het voor het weekend nog wel en nu niet meer? niemand heeft aan de instellingen gezeten... en ik heb geen windows updates gehad of iets. dus wat is het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
Geen flauw idee waarom hij het nu niet meer zou doen, maar je kan proberen de firewall weer goed in te stellen en je poorten te forwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 12:44

Pykow

Angelo OTR

jongens het gaat hier om COD 4 en niet MW2.
dus al die steam overlay en zo, heeft geen enkele nut.

poort open zetten heeft ook geen nut. want hij maakt wel connectie met PB, anders krijg je ook geen melding dat je verbannen bent.

heb je misschien een plugin geinstalleerd ? custom skins ? Scripts ?

en anders, wat is het probleem :D CoD is toch helemaal uitgemolken, ga gewoon andere games spelen.
Je bent gewoon verbannen door een file in je cod4 folder die daar niet thuis hoort of iemand anders is op je account geweest.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
merijntjuh schreef op zondag 13 juni 2010 @ 19:28:
ik heb al een ticket gestuurd vanochtend maar ik heb nog niks terug.. helaas..

en inderdaad iedere server zelfde probleem.. eerst krijg ik melding: server disconnected ??!?
dan reconnect ik en krijg ik gelijk weer connection interupted en word ik gekickt.
Hij heeft dus geen melding van PB, en mw1 is ook te koop over steam.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner0616 op 14-06-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
tuurlijk ik speel ook andere spellen.. maar deze dus ook omdat ik dit gewoon leuk vind om te doen.

er zijn verder geen scripts of iets op cod gekomen dus dat zal het niet zijn..
maar aangezien ik gebanned ben door PB heeft opnieuw installeren (schoon dus) niet zoveel zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
ik heb kreeg net een berichtje van 1 van de mensen van PB en die zegt dit:

Note #5: The supplied GUID has been associated with hacking or interfering with the normal operation of our PunkBuster software and has therefore been compromised resulting in a global ban from PunkBuster enabled game servers. We have no way of knowing who was actually playing with this GUID at the time the violation was triggered. We also have no way to know if the violation was triggered on your specific computer. Our system does not collect personal information and furthermore we have no way to attach a cheat/hack violation to a specific person. This ban will not be lifted as then the person who did trigger the violation would again be able to join PunkBuster Servers using this GUID.

To be clear: we are not saying that you cheated as we have no way to know who triggered the violation. If it is certain that no one playing on your computer ever had a cheat/hack violation triggered by PunkBuster, then your GUID (cdkey and/or game account password) has been stolen by or leaked to someone who has used it on a different computer to trigger the violation. We do not have the means to help you find out who is responsible for compromising your GUID

dus het komt er op neer dat ik gewoon mijn spel in de prullenbak kan gooien ofzo xD? lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 17:56

JoSchaap

Had a life, got a modem..

kun je inderdaad niets aan doen, iemand heeft je cdkey misbruikt of op jouw pc lopen cheaten.

Ik heb tijden nauw samengewerkt met evenbalance (was medeadmin PBBans.com) en dit is echt een harde violation waarvoor tot nu toe nog geen false positives zijn gevonden

er zijn een hoop tooltjes e/d die beloven bijvoorbeeld je rang te backuppen/restoren die ondertussen ook mooi je CDkey loggen en naar de maker ervan sturen. Wees altijd op je hoede voor dit soort zaken (in 80% van de hacks zit deze spyware ook)

voor je je nieuwe key/game activeerd, zorg eerst dat je je steam password veranderd!

*edit* Volgens mij kan ik daar nogsteeds het e/e/a nazoeken, als je wilt weten of je IP of een van je GUID's voorkomt op de PBBans / PunksBusted lijsten stuur me dan even een DM met je externe IP dan zoek ik even voor je

[ Voor 53% gewijzigd door JoSchaap op 15-06-2010 09:53 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:07

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Als het een IP ban is even een andere modem neerzeten. Tenminste bij Telfort krijg je dan een ander IP adres. Kwam ik achter toen ik mijn modem moest vervangen.

Maar ik neem toch aan dat als je aan kan tonenen het origineel te hebben en aangeeft niet gecheat te hebben (is natuurlijk niet te bewijzen) dat ze jou weer vrij moeten schakelen. Je hebt toch als consument (want dat ben je als je het spel koopt) ook rechten.

Wel vreemd dat ze niet willen unbannen. Punkbuster heeft wel van die gemene updates soms. Weet nog 1 jaar geleden was ineens een hele drukke server constant leeg. Bleek bijna iedereen die daar speelde een illigale versie van cod4 te hebben en die werden gekickt. Vond ik in het begin wel humor... en toen was de server weg :|

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
als ik naar www.mijn-ip.nl ga dan krijg ik 86.xx.xx.xx nogwat is dat het ip van mijn pc of is die van het modem? (ik verwacht het modem..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 21:43
Dat is in ieder geval het IP- adres waarop je een ban hebt gekregen. :)

En ja, dat is het externe IP- adres van het modem/ de router.

[ Voor 31% gewijzigd door Jaap-Jan op 17-06-2010 09:17 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
Roman schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:01:
Maar ik neem toch aan dat als je aan kan tonenen het origineel te hebben en aangeeft niet gecheat te hebben (is natuurlijk niet te bewijzen) dat ze jou weer vrij moeten schakelen. Je hebt toch als consument (want dat ben je als je het spel koopt) ook rechten.
al zou ik dat kunnen aantonen (wat ik kan) dan heb ik er nog vrij weinig aan aangezien ik dan nog steeds een ip ban heb.. al zou ik bijvoorbeeld nieuwe key van activision krijgen dan kan ik nog steeds niet spelen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 21:43
Waarom geven ze dan een IP- ban en bannen ze niet 'gewoon' die GUID? Ze hebben nu iemand geband waarvan ze niet eens zeker weten of die wel aan het cheaten was en kunnen (willen?) het blijkbaar niet ongedaan maken.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07 17:56

JoSchaap

Had a life, got a modem..

even voor de duidelijkheid zijn guid is globalbanned door evenbalance.
PB bant geen IP's alleen guid's

die IP opmerking zal hij gepost hebben omdat ik in DM vroeg naar zijn ip om zn gegevens op te zoeken :)

de enige reden waardoor Evenbalance een ban ongedaan maakt is als er bij hen bekend is dat een bepaalde violation door iets anders kan worden veroorzaakt (False Positives)

Daar kom je gemakkelijk achter door een ticket in te sturen met
Guid ..................
Violation Number: #.........

Is there any chance this violation is a false positive?

[ Voor 47% gewijzigd door JoSchaap op 17-06-2010 10:49 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Pagina: 1