Toon posts:

welke mediaplayer te kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mediaplayer eentje waar je gedownloade films en muziek op mijn tv cq versterker kan afspelen. Hij moet in ieder geval zoveel mogelijk soorten bestanden kunnen afspelen en gemakkelijk in het gebruik zijn. Netwerkaansluiting is een optie.
Nu zijn er diverse types maar mijn vraag is welke tot de beste behoren.

Emtec media player G-moviecube P800
HDX 1000 Media
Mvix MX-780 multimedia Full-HD mediaspeler
DViCO TVIX 6500 Media Player
Western Digital Mediaspeler /live
PopcornHour
enz
zelf zat ik aan de dvico tvix 6500 of 4100 te denken of de wd media live

Prijs/kwaliteit verhouding speelt een rol. Ik heb diverse types gezien maar weet eigenlijk niet te beslissen welke mediaplayer voor mij de beste keuze is. Ik heb er geen ervaring mee maar wil wel gelijk een goede hebben.
Alvast bedankt voor de reacties.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
De 4110 is al te oud om interessant te zijn. Hetzelfde geldt grotendeels voor de 6500.
WD TV Live is leuk maar kan alleen extern een schijf aansturen.
De Mede8er kan intern een schijf en blijkt heel betrouwbaar te werken. Daarnaast zou de Med8er een zwaardere voeding waardoor harde schijven fatsoenlijk van stroom voorzien kunnen worden en dus minder problemen op leveren.

Kijk hier eens rond op forum en hou het bij de spelers waar veel over geschreven word. Dit zijn over het algemeen de spelers waar regelmatig nieuwe firmware voor uitkomt waardoor deze spelers gewoon goed functioneren

Verwijderd

Topicstarter
is een duidenlijk verhaal maar over wat voor players praten we dan
heb op marktplaats gekeken wat er aangeboden wordt
de revieuws gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer
graag zou ik willen dat er reacties komen over wat een goede keuze zou zijn
ik download veel en dat is eigenlijk de basis
veel kunnen afspelen en zonder tv kunnen zien wat je doet dmv een schermpje is eigenlijk het belangrijkste
kom in de revieuws vaak tegen dat ze het een en ander kunnen afspelen maar kan nergens iets vinden wat op dit moment een goede keuze is
neem aan dat op dit forum de kennis is en ervaring die ik mis
kom met google niet zo ver

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij gaan niet voor jou een model uitzoeken, dat moet je zelf doen. Wel kun je hier terecht met specifieke vragen. Als je door de bomen het bos niet meer ziet, dan zoek je simpelweg niet goed :) Kijk in de Pricewatch, zoek daar de modellen die in jouw prijscategorie vallen en aan jouw eisen voldoen. Ga vervolgens van die selectie reviews en ervaringen lezen. Vervolgens kom je tot je keuze, of, als je er niet uitkomt, kun je hier terecht met specifieke vragen.

Hier een lijstje dumpen met mediaspelers en aan ons vervolgens de keuze laten is niet de juiste weg. Geef daarom in je topicstart aub even aan welke specifieke vragen je hebt na het lezen van reviews en ervaringen.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Met hierboven. Indien je na gedegen onderzoek en het lezen van reviews en ervaringen er nog niet uitkomt, nodig ik je uit om je vraag opnieuw te stellen. Voorwaarde is dan wel dat je exact aan kunt geven waar het wringt en welke punten je doen twijfelen. Onderbouwing is esentieel! Nu is het gewoon een boodschappenlijstje en zet ik je topic dicht.

Dit topic is gesloten.