Toon posts:

JVC of Technics of AWAI of Pioneer???

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus binnekort een nieuwe stereo installatie gaan kopen maar nou weet ik niet welk merk :? Ik wilde eerst wel zo`n JVC maar toen ik ze in de winkel zag zagen ze er lomp uit behalve de MX-J850R die ging dan nog wel..alhoewel daar wel Xtreem veel onogdige shit in zoals Dynamic bass boost enzo (wat hebbie eraan:NIX)...ik weet niet wat voor ervaring jullie met die setjes hebben maar ik dek niet veel goeds...ik zat zelf te twijfelen tussen de Technics IMPACT 560 of de Panasonic SC-AK48...maar als je nog een betere weet moet ej het zeggen...het lieft had ik graag wat over de Tecchnics IMPACT 560 (ook IVM surround met 2(!!)boxen) en hoe/of die op je compu is aan te sluiten en of de magnetische afscherming ook wel geod werk (de boxen moeten naast mijn beeld...en is die technics set ook te veranderen zoals de cassette decks verwijderen..en die Panasonic..is dat wat???
http://www.technics.nl/produkten/technics/minisystemen.html =Technics
http://www.prodcat.panasonic.com/shop/listmodels.asp?categoryid=221" =Panasonic
http://www.jvc.nl =JVC

Thanx alvast voor je hulp!

PS:Hoe maak ik link met een normale naam?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:51

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Geen vd 4,

* CV_SmileY is een Onkyo fan :)

GreetZZ

Verwijderd

Topicstarter
en dat is?

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 21:34 schreef Strago het volgende:
en dat is?
Ga eens kijken in de betere audiozaak:?

Verwijderd

Ik heb een pioneer autoradio goed spul hoor.:)

• CV_SmileY

CV_SmileY

Op zaterdag 10 maart 2001 21:37 schreef kibiru het volgende:

[..]

Ga eens kijken in de betere audiozaak:?
:):):):)

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:04

ALH

Op zaterdag 10 maart 2001 21:31 schreef CV_SmileY het volgende:
Geen vd 4,

* CV_SmileY is een Onkyo fan :)

GreetZZ
me2, Onkyo receiver & Onkyo 6cd-wisselaar *D

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

U houdt van minisetjes?? De meeste hier niet hoor, ik trouwens ook niet. Ik hou van groot patserig. De kwaliteit kwa afscherming en zo is denk ik val al dit soort setjes slecht. Kwa klankkleur moet je maar met de knoppenorgels(zo noemen ze het hier) gaan spelen. Zijn allemaal geen slechte merken denk ik alleen "awai" weet ik zonet nog niet

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:30

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

link met normale naam:

URL krijgt je door
[ url=http://www.url.nl]URL[/url ] neer te zetten (zonder spaties).

Verwijderd

Topicstarter
Thanx...daar heb ik wat aan! Trouwens waar zijn de ONKYO-stores in Nederland?...en past zo`n setje wel in mijn budget (1100,-MAX)???

• CV_SmileY

CV_SmileY

Voordat ik dat vertel mag je ff door sparen :-)

[typo]

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik al :) maar ik heb niet echt zin om meer uit te geven want een ultra dope sound hoef ik nou ook weer niet! daarom is in mijn prijsklasse de Technics toch de beste????En aangezien ik niet echt zin heb om door te sparen. Ik ben nl 15 en krijg 6.- per uur werken..ik kan dus nog wel heel lang doorsparen end aar heb ik geen zin in!

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 21:50 schreef CV_SmileY het volgende:
Voordat ik dat vertel mag je ff door sparen :-)
Hoeveel kost het dan

Verwijderd

Kunt toch ook een voor een kopen?
Zo deed ik dat ook vroeger. Heb je zo een mooi setje bij elkaar.
Ik geloof dat een beetje een leuke Onkyo versterker rond de 2000,- ligt, een enkel tape deck 1400,-, een radio 550,- een cd speler 1000,- .
Prijzen onder voorbehoud

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan vind ik het toch nog wel erg duur hoor..dan maar wat meer crappig (en voor de 2K,- werken alleen voor een versterker:LAAT MAAR! (Alhoewel ik moet toegeven dat ONKYO goed is)

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 21:57 schreef kibiru het volgende:
Ik geloof dat een beetje een leuke Onkyo versterker rond de 2000,- ligt, een enkel tape deck 1400,-, een radio 550,- een cd speler 1000,- .
Prijzen onder voorbehoud
[edit]
Deze prijzen waren van mijn eerste setje dat ik zo'n 10 jaar geleden heb gekocht bij Stassen hifi
[edit]

• CV_SmileY

CV_SmileY

4 jaar geleden was ik 2300,- voor alleen me reciever kwijt. Verder heb ik dan ook nog CD-speler (helaas geen wisselaar), Cassete recorder (onee die's van DENON)

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 21:59 schreef CV_SmileY het volgende:
4 jaar geleden was ik 2300,- voor alleen me reciever kwijt. Verder heb ik dan ook nog CD-speler (helaas geen wisselaar), Cassete recorder (onee die's van DENON)
Ja zo iets was het wel ja.
Ik geloof dat ik de Onkyo a850i had of zo.
Weet ik ook niet meer precies.

Verwijderd

Gewoon effe naar mediamarkt gaan en de knoppen bespelen. En je oren in de speakers douwen. Kijk effe door te trekken en rukken welke je denkt dat er het eerst stuk zal gaan. Deze moet je dus niet kopen. Erg wetenschappelijke opmerkingen kan je niet maken over setjes.
Vervolgens roep je er zo'n kerel bij als je tenminste nog niks gemold hebt en zeg je: Wat denk jij, ik denk dit maar is wel een beetje duur allemaal he?? Leuk spelletje ga maar naar mediamarkt daar spelen ze leuk met je mee(niet op zaterdag)
Waar is Sony eigenlijk gebleven, vroeger waren zij toch juist de master van de setjes??
Ik vind al die setjes een beetje te space geworden de laatste tijd, het zijn allemaal van die felle kermisattracties geworden.
Misschien is de LBT-LX9AV(Sony) iets voor je ziet er in ieder geval wel space uit 8-)
Maar succes

Verwijderd

Topicstarter
OK maar weet er echt niemand iets van dat technics setje?? Of heeft iemand 'm??hey maar waar kan ik die Sony vindeh?

Verwijderd

Hey en ho zegt de boer als ie pap vreet.
Maar als je beetje leest ??? gan dan gewoon naar Mediamarkt daar heb je de meeste kans en anders bel je ze toch gewoon op. Ik heb hem trouwens 2 maanden geleden nog gezien daar(amsterdam)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar err ikke nooit van Mediamarkt gehoord hebbe! Waar&wanneer is dat of is het een winkel?

• CV_SmileY

CV_SmileY

Op zaterdag 10 maart 2001 22:21 schreef Strago het volgende:
Ja maar err ikke nooit van Mediamarkt gehoord hebbe! Waar&wanneer is dat of is het een winkel?
Wel eens een rode vlek voor je ogen gehad tijdens het lezen van de krant (als je dat uberhaupt wel eens doet), Nou die rode vlek was 1 vd 15 advertensies van MediaMarkt die in die krant stond.

Verwijderd

www.mediamarkt.nl its Huge and elcheapo

Verwijderd

Topicstarter
hehe ik lees idd nooit de krant

Verwijderd

De stereotjes van JVC zijn opitopie hoor vergeleken bij andere merken.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 09:48

Mary Wana

keyboard nut

ga naar een betere audio zaak !!!!!!!!!!!

JVC SUXX--**--TECHNICS MWA--***--AKAI SUXX---***---PANASONIC=TECHNICS

KOOP TOCH EEN ONKYO !! of een NAD of een ROTEL

of zoek het zelf maar uit.....zo te zien heb je een vrij klein budget dus kijk maar ff bij de aldi :9

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
De aldi?NEVER!! dan maar een technics...
tis ook maar gewoon voor huis tuin en keuken gebruik
en ze zijn voor bij mijn computer enuhh waarom zo`n dure set kopen als ik die technics veel mooir kwa uiterlijk vind en ik tevreden ben met het geluid dus.
..zo`n ONKYO setje koop ik later wel...trouwens...JVC is lelijk en zuigt denk ik ook....K wil alleen weten of die technix die ik wil goed is

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:04

ALH

Op zaterdag 10 maart 2001 21:53 schreef Strago het volgende:
Dat dacht ik al :) maar ik heb niet echt zin om meer uit te geven want een ultra dope sound hoef ik nou ook weer niet! daarom is in mijn prijsklasse de Technics toch de beste????En aangezien ik niet echt zin heb om door te sparen. Ik ben nl 15 en krijg 6.- per uur werken..ik kan dus nog wel heel lang doorsparen end aar heb ik geen zin in!
Dus :? Ik ben ook 15 en verdien echt niet meer hoor, het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen en hard werken.
Ik ben hiermee sinds oktober bezig, eerst Onkyo receiver gekocht, toen in Januari m'n speakers gekocht en in de vakantie m'n 6cd wisselaar, ja wel bijna 3000,- kwijt maar neem van mij aan als je nu een minisetje koopt dan krijg je daar over <5 jaar spijt van. Spaar gewoon ff door voor iets moois, desnoods wat Sony spul :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

De goedkoopste Onkyo Setjes zijn 1400 gulden :p dan heb je zo'n miniformaat zilveren versterker erbij. Mis je alleen nog de luidsprekers, hang je er 2 missions aan van 120 piek per stuk, ben je 1700 gulden ongeveer kwijt.

• llevering
  • Laatst online: 22:08
Op zaterdag 10 maart 2001 21:57 schreef kibiru het volgende:
Prijzen onder voorbehoud
Hier word ik nou zo moe van... (wat ik hier schrijf geld niet alleen kibiru maar ook voor anderen), niet iedereen heeft het geld voor een Onkyo stereo / heeft dat er voor over, sommige mensen horen het verschil wel / maar anderen horen het nauwelijks tot niet (omdat ze de muziek maar af en toe echt luisteren en voor de rest op de achtergrond hebben staan) en waarom zouden die mensen dan perse een stereo van 3000,- piek moeten hebben (versterker + enigsinds redelijke Onkyo boxen)? Dat jullie een andere stereo niet mooi genoeg vinden om naar te luisteren, betekend niet dat dit voor anderen ook zo is! Mijn kamer is geen professionele audio studio en daarom zal je de kwaliteit van Onkyo audio apparatuur ook nooit goed horen.

[ontopic]
Zelf heb ik een JVC MX-J55R en die lijkt er heel erg op (is alleen niet dolby surround, voor de rest helemaal gelijk (ook de boxen links en rechts)) en ik ben daar zeer tevreden, magnetische afscherming van de set zelf is prima in orde (set staat naast monitor en dat levert geen problemen op), maar van de boxen zelf weet ik het niet (dat vind je denk ik belangrijker, maarja), het geluid is prima (S.A. Bass uit) alleen vond ik dat je de bass iets moest temperen met Presets, maar voor de rest is het toppie.

De stereo is wel lawaaierig (als er een cd gewisseld moet worden kan je best wel wat klappen verwachten en ook voor het cassete dek geld dat het in de reverse mode springen allerminst stil gebeurt), ook gaat het cd wisselen niet heel snel (10 tot 15 seconden), maar ik ben al met al toch zeer tevreden het geluid is voor die prijs ronduit geweldig! M'n pa brand regelmatig CD's bij mij en luistert ze dan ook maar ff af op mijn stereo en is (als ik geen bass aan heb staan) zeer tevreden met het geluid (hij heeft zelf een sony versterker + boxen van een bekend amerikaans merk (weet helaas niet meer welke)).

De bediening van de set is (vind ik) niet echt moeilijk, maar m'n pa vind het niks, maar als je goed met computers om kan gaan is het echt een eitje!

Kortom: ik zou die JVC doen!

edit:

Bij zo'n lap tekst vergeet je wel eens woordje.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe eindelijk iemand die het snapt!!!!!!!
Dank je voor je hulp!!!

• CV_SmileY

CV_SmileY

Ja, hier ben ik ook wel mee eens, als ik tussen die 4 moest kiezen zou ik zeker voor JVC (of pioneer) gaan. Alhoewel pioneer was een aantal jaren terug een stuk beter dan nu.

GreetZZ

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben namelijk naar de medie markt gegaan en daar hadden ze dus een cool JVC setje met goede sound...ik denk dat ik die koop(ook aangezien de tip hierboven)
Het word denk ik de:
MX-J850R Compact Component systeem
Aangezien er Dobly surround inzit die ook goed is...maar morgen wordt de nieuwe lijn in de schappen gezet en worden de andere een stuk goedkoper *D :9

• llevering
  • Laatst online: 22:08
Op zondag 11 maart 2001 18:35 schreef Strago het volgende:
Ik ben namelijk naar de medie markt gegaan en daar hadden ze dus een cool JVC setje met goede sound...ik denk dat ik die koop(ook aangezien de tip hierboven)
Het word denk ik de:
MX-J850R Compact Component systeem
Aangezien er Dobly surround inzit die ook goed is...maar morgen wordt de nieuwe lijn in de schappen gezet en worden de andere een stuk goedkoper *D :9
Succes ermee!
Pagina: 1