Zowel Dual Screen als TV aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 21:22
Ik heb hier een simpele PC die ik op mijn slaapkamer graag zou willen aansluiten op mijn PC om films te kunnen bekijken.

Nu heb ik echter ook een Dual Screen setup, en mijn videokaart heeft maar 2 uitgangen (1 VGA en 1 DVI). Ik dacht dat dit probleem redelijk eenvoudig op te lossen zou zijn door een splitter te kopen die het DVI signaal omzet in één DVI en één HDMI signaal. Dit blijkt echter totaal niet te werken, er komt geen signaal door de splitter.

Vandaar deze vraag: Hoe kan ik voor een laag bedrag mijn PC alsnog aansluiten op mijn TV, met behoud van mijn Dual Screen (het is niet bezwaarlijk voor mij om een knopje om te moeten zetten mocht ik TV willen kijken vanaf mijn PC. Als ik maar niet steeds met stekkers in de weer moet achter de PC.)

-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt een videokaart (welke?) die blijkbaar max 2 uitgangen tegeljk aan kan sturen. Je hebt een derde uitgang nodig.

Daar zijn meerdere mogelijkheden voor, zoals een extra videokaart, een externe USB->DVI geval, je huidige videokaart vervangen door eentje die drie uitgangen tegelijk aan kan sturen etc. etc. etc.

Maar...

1) we verwachten op GoT dat je eerst zelf doet wat je kunt om je vraag te beantwoorden voordat je hier een topic opent. Je hebt één ding geprobeerd en voorzover in je post terug te lezen is verder niets gezocht (je zegt niet waar je (op) gezocht hebt en geeft geen links naar wat je vond). Dan is een GoT topic voorbarig.
2) zelfs met de beste wil in de wereld kunnen wij je niet helpen als je niet aangeeft welke hardware je nu hebt en wat het (muv die derde uitgang) allemaal moet kunnen. Volledige specs zijn geen overbodige luxe, ze zijn een voorwaarde voor een zinnig antwoord.

Bij gebrek aan inzet en info kunnen we hier helaas niets mee -> dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.