Ik heb met mijn webdesign bedrijf wat klanten overgenomen die al een site hadden. In sommige sites kom ik in links ?menu=1&submenu=1 tegen, en in andere ?menu=1$amp;submenu=1. En in weer andere sites worden beide methodes gebruikt in 1 site
Ik weet dat zowel & als
Ik heb hetvolgende gevonden over het verschil (korte samenvatting):
De
Maar als je charset UTF-8 neemt dan worden (zo goed als) alle tekens ondersteunt. En ik heb nog nooit gemerkt dat & voor problemen zorgde in html. Is er dus een voordeel, in tekst of in links, om het "voluit" te schrijven als
Als hier al een topic over bestaat ontvang ik graag de link, maar zoeken op "en-teken" leverde niks op...
Ik weet dat zowel & als
code:
prima werkt, maar wat raden jullie hier aan? En wat doen jullie zelf?1
| & |
Ik heb hetvolgende gevonden over het verschil (korte samenvatting):
De
code:
methode is voor als je wilt dat je browser je & niet als html ziet (maar wat houd dat in?) of als je browser & niet ondersteunt. Dat tweede geldt niet voor het & teken, maar bijvoorbeeld wel voor het € teken (ISO-8859-1).1
| & |
Maar als je charset UTF-8 neemt dan worden (zo goed als) alle tekens ondersteunt. En ik heb nog nooit gemerkt dat & voor problemen zorgde in html. Is er dus een voordeel, in tekst of in links, om het "voluit" te schrijven als
code:
of werkt & ook altijd?1
| & |
Als hier al een topic over bestaat ontvang ik graag de link, maar zoeken op "en-teken" leverde niks op...