Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn display is kapot (blijft zwart) en ik vraag de hulp van gebruikers die ook een Nokia 3110 Classic hebben om mijn infrarood te activeren, zodat ik een backup kan maken van mijn telefoon...

Dus weet iemand welke knoppen ik exact moet intoetsen?

Ik heb geen menu tree kunnen vinden in google.

mvg

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Misschien even bij een Nokia Service Point langs gaan? Die kunnen meestal wel een display repareren. Dan zijn 2 problemen opgelost.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Mini USB kabel al geprobeerd?

• MaartenTweakers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04-2020
Ik sluit me aan bij de suggestie van Nickalicious. Als ik zo'n type had gehad, had ik natuurlijk wel even voor je gekeken maar zo'n usb cable is bijna wel verplichte standaarduitrusting. Maakt het erg makkelijk en als je ooit weer wat wilt terugzetten naar een andere telefoon kun je niet meer zomaar van infrarood uitgaan.

Het zonder zicht indrukken van de toetsen is ook (een beetje) risicovol. Hoe weet je zeker of het toetscommando goed is doorgekomen? Misschien is er naast het display ook daar nog wat mis mee. En misschien eindig je met per ongeluk terugzetten naar fabriekssettings, of deleten berichten of zo.

Nou ja, niet meteen de reactie die je wilde natuurlijk maar zo'n usb cable is het beste. Zat waarschijnlijk ook in de doos van het toestel oorspronkelijk. In ieder geval wel bij een nieuwe Nokia. Dus als je toch nog wat moet kopen....