Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berrie92
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-09 07:56
Beste,

Om even bij het begin te beginnen;

een maand of 8/9 geleden heb ik een Logitech MX Revolution muis gekocht. Super fijne muis. Maar na 2 maanden was deze kapot. Het probleem was dat hij niet goed oplaadde. Elke keer als ik hem in de oplader zette liet hij een paar seconden het groene batterijtje met de streepjes zien dat hij aan het opladen was. Maar dan begon het groene batterijtje elke keer rood te knipperen. Ik heb toen even gekeken met Logitech Setpoint, en die gaf bij het groene batterijtje telkens aan dat de muis aan het opladen was en bij het rode batterijtje gaf hij aan dat er iets fout is gegaan met het op laden. Maar wat er fout is gegaan kon je nergens vinden. De muis laadde we op, maar het duurde dan ook een dag of 2-3 voordat hij eindelijk eens vol zat, en als hij dan vol zat ging de muis nog maar een dag of 2 mee. Ik heb toen contact met het bedrijf opgenomen waar ik hem had gekocht, en ik kreeg een nieuwe. Maar nu heeft deze muis precies het zelfde probleem.

Ik heb op internet al opgezocht of je de muis misschien kan resetten of iets dergelijks, maar zonder resultaat. Nu is mij vraag of er meerdere mensen dit probleem hebben gehad en wat zij er mee gedaan hebben. Want als ik nu weer het bedrijf op ga bellen/e-mailen voor een RMA aanvraag zullen ze me toch raar aankijken want dan word dit al mijn 3de muis.

Bedankt,

Met vriendelijke groet,
Bernd van Dam