Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Media importeren van Camera naar computer lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• GuitarnScythes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08-2022
Ik ben sinds kort weer begonnen met het importeren van media van mijn camera naar mijn computer. op mijn oude computer ging dat zonder enige problemen, maar op mijn nieuwe computer...

Intel Core Quad CPU Q8300 @ 2.50GHZ
4GB geheugen
Asus EAH5750 video kaart
Windows 7 home edition 64-bit
Sitecom Firewire kaart

...lukt het niet. Ik heb de kaart die in mijn oude computer zat in mijn nieuwe computer geplaatst, en elke keer dat ik mn camera erop probeer aan te sluiten krijg ik de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://i216.photobucket.com/albums/cc29/Marikku_Goth/foutmelding.png

Ik heb gelezen dat komt omdat ik andere mediaprogramma's draai (zoals iTunes of zelfs windows messenger). Dus heb alles uitgezet behalve mn Avast virusscanner, het weer geprobeerd maar helaas =/

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Alvast bedankt,
Jeroen

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Avast virusscanner toch maar eens uitzetten en opnieuw proberen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Kan je niet in de eventviewer zien welk programma iets gaat doen op het moment dat je de camera aansluit?
Je hebt niet toevallig iets ingesteld mbt de autoplay toestanden?
Doet de gebruikte kaart het wel met andere apparaten of kun je dat niet testen?

[ Voor 15% gewijzigd door Rupie op 14-06-2010 09:47 ]

Desktop | Server | Laptop

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:38

Reptile209

- gers -

Zou je de foutmelding (ook) even willen overtypen in je startpost, dan kan een volgende hem ook in de search terugvinden en blijft het topic leesbaar als het plaatje niet meer beschikbaar is. :)

Heb je drivers van de camera geïnstalleerd? Zijn die ook geschikt voor W7 64bit? Als je de melding wegklikt, kan je alsnog de camera benaderen via de verkenner (als removable storage)? Oh, en welke camera is het eigenlijk? Sluit je hem nu aan via Firewire, of via USB?

[ Voor 5% gewijzigd door Reptile209 op 14-06-2010 12:01 ]

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

OFF>WOS