[Telfort] storing op locatie???

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Sinds enkele dagen heb ik heel slecht bereik in mijn appartement in de stad Groningen.

Omdat die problemen daarvoor er nooit waren geweest, ben ik daarom naar de Telfort winkel gegaan en een leentoestel gekregen, maar die vertoonde bij thuiskomst dezelfde klachten als mijn eigen toestel.

Het vreemde is dat ik deze klachten op beide telefoons alleen in een straal van +- 300 meter van mijn appartement heb. Op andere locaties werkt die soms naar behoren. 8)7

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Zojuist met de buurman getest en die heeft zowel KPN als KPN zakelijk, maar bij de zakelijke komt hij er nog wel door, maar ben ik niet te verstaan, maar bij de normale KPN lijn komt gaat de telefoon niet eens over...

Hebben meerdere mensen deze klachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Telfort bellen en vragen of er een zendmast kuren heeft, en hebben meerdere mensen die telfort hebben klachten, die hebben ze nodig voordat ze het gaan onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Mexel schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:41:
Telfort bellen en vragen of er een zendmast kuren heeft, en hebben meerdere mensen die telfort hebben klachten, die hebben ze nodig voordat ze het gaan onderzoeken.
Bellen gaat een beetje moeilijk zonder een bereikbare telefoon, maar ben al meerdere malen naar de Telfort shop gefietst en de klacht werd voorgelegd, maar 't zou zo een aantal weken kunnen duren voordat er wat mee wordt gedaan zei de medewerker! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

Stel je vraag even aan [Verwijderde gebruiker]
Die kan je klacht misschien wel even doorsluizen naar mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mexel schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 16:41:
Inderdaad, en aangezien wij hier de Telfort-helpdesk niet zijn gaat dit topic op slot.

Misschien moet je dan maar even aan je buurman vragen of je zijn toestel even mag lenen. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.