Ik heb deze kaart ook mogen aanschouwen en met een simpel woord te omschrijven: VET. Nou moet ik eerlijk bekennen, dat ik nog geen GF2 GTS in actie heb gezien, maar sinds ik het verschil in beeldkwaliteit tussen een G400 en een TNT2 heb gezien, ben ik Nvidia af. FPS is mooi, maar niet zaligmakend. Wat maakt een verschil van 5-10 fps uit op 80, als je 2d beeld ruk is?? Radeon boven GF2 voor mij, tenzij je FPS maniak bent. Wat het VIVO gebeuren betreft ben ik minder positief. De drivers daarvoor zijn niet al te best. De 3xxx drivers zijn het beste voor video grabben, de 7xxx drivers het beste voor 3d. Dat wordt dus weer moeilijk combineren van allerlei bestanden, wat niet al te makkelijk is. Verder is het grabben veelal niet mogelijk met gangbare programma's omdat alleen DirectShow ondersteunt wordt door de drivers en niet de wijdverbreide Vfw windows drivers (fuck ATi, fuck!!). Daarom zet ik nog even mijn vraagtekens bij het Vivo gebeuren, al zal het goed functioneren met Mpeg2 grabben natuurlijk niets te wensen over laten (igv met combinatie van 3xxx en 7xxx drivers). Al met al wel een berekaart, gemaakt voor de future... Zie het als een technologisch leuker kaartje als de GF2, al is die in huidige spellen gewoon de killer..