Toon posts:

ATI RADEON 64Mb DDR VI-VO AGP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil misschien deze kaart kopen. Maar niet voordat ik er wat meer over weet. Kunnen jullie je mening geven ofer deze kaart? Alle voorst en liefst meer tegens?
Is het mooie kwaliteit als je tv als beeldscherm gebruikt? om div-x films, HL en andere zooi te kijken op TV?
Welke kaart is te vergelijken?
Groeten 8-)

Verwijderd

Ik ga deze kaart waarschijnlijk ook kopen :)
(toevallig :)). Ik ben ook vooral benieuwd of je op de tv de grootte van het beeld kan regelen. Bij m'n asus v6800 deluxe kon ik alleen gewoon beeld (wat dus zwarte balken oplevert) en overscan (wat net te groot is)en underscan. Als ik divx films afspeel wil ik natuurlijk wel of het beeld passend is te maken. dus niet te groot en te klein. Bij m'n asus6800 was dat dus niet te regelen. :(

Kan iemand hier een antwoord op geven?

Verwijderd

Bij Tv-OUT is ie gewoon beeldvullend hoe het precies zit weet ikn iet omdat ik de TV-IN veel interressanter vind.

De snelheid is te vergelijken met een Geforce 2 en de beeldkwaliteit van de Radeon is beter dan de Geforce 2.

Ik zou zeggen kopen dat ding.

Verwijderd

Ik heb deze kaart en hij is vet man

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb deze kaart ook mogen aanschouwen en met een simpel woord te omschrijven: VET. Nou moet ik eerlijk bekennen, dat ik nog geen GF2 GTS in actie heb gezien, maar sinds ik het verschil in beeldkwaliteit tussen een G400 en een TNT2 heb gezien, ben ik Nvidia af. FPS is mooi, maar niet zaligmakend. Wat maakt een verschil van 5-10 fps uit op 80, als je 2d beeld ruk is?? Radeon boven GF2 voor mij, tenzij je FPS maniak bent. Wat het VIVO gebeuren betreft ben ik minder positief. De drivers daarvoor zijn niet al te best. De 3xxx drivers zijn het beste voor video grabben, de 7xxx drivers het beste voor 3d. Dat wordt dus weer moeilijk combineren van allerlei bestanden, wat niet al te makkelijk is. Verder is het grabben veelal niet mogelijk met gangbare programma's omdat alleen DirectShow ondersteunt wordt door de drivers en niet de wijdverbreide Vfw windows drivers (fuck ATi, fuck!!). Daarom zet ik nog even mijn vraagtekens bij het Vivo gebeuren, al zal het goed functioneren met Mpeg2 grabben natuurlijk niets te wensen over laten (igv met combinatie van 3xxx en 7xxx drivers). Al met al wel een berekaart, gemaakt voor de future... Zie het als een technologisch leuker kaartje als de GF2, al is die in huidige spellen gewoon de killer..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:48
Ik had een ATI gekocht als het verschil win2k-win98 niet zo groot was. In bijvoorbeeld UT scheelt het volgens www.anandtech.com de helft, en aangezien ik niet meer van win2k af wil (en geen dualboot) koop ik toch maar een GF2 GTS.

Verwijderd

Ik heb een radeon 64 mb en ik ben er super blij mee veel mooeiere graphics dan een gf2. *D

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:41
Weet iemand dan het veschil tussen de Vi-Vo en de All in wonder Radeon?
Ik wil nml alleen maar capturen via mijn videocamera en zit dus te twijfelen tussen deze 2.
Zeker omdat ik een tv-tuner enzow niet wil.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Dan moet je de AIW niet nemen .. die heeft een TV-tuner. Verder zijn de video in- en uitgangen iets uitgebreider maar voor jou zal de ViVo ook volstaan (plus je hebt 64MB ipv 32MB voor een stuk minder geld 8-) ).

PC Specs

Verwijderd

AIW heeft een tuner dus kan je de TV gewoon op een ander kanaal zetten. Bij de ViVo niet.

en wekkel de 7089 drivers zijn BRUUT goed ook met voor het capturen. En anders kan je het heel simpel oplossen, maar dan moet je eens de driver pagina bekijken naar mijn reactie daar.

Heb namelijk niet echt zin om die boel weer te vertellen.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:41
Maar het gaat me juist om het capturen met me videocamera.
Als er een tv-tuner opzit maakt niet uit dan alleen echt gebruiken zal ik hem niet.

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Ik heb ook een Ati Radeon en hij's SNEL
ook onder Win2k.
ja met quake 2 scheelt het veel tussen 98./win2k (16-bit)
maar bij q3 enzo niet meer..(32-bit)

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Pagina: 1