Als ik probeer windows 7 te herinstalleren op krijg ik de volgende melding:
"er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie worden gevonden"

Ik heb alle usb-apparaten losgekoppeld en ook mijn bios gereset (tips die ik vond op internet). Windows 7 stond al op bovenstaande partitie, dus ik snap niet waarom hij nu opeens moeilijk doet.
Als ik de schijf formatteer blijft hij er maar een primaire partitie van maken en geen systeempartitie. Is dat het probleem?
Ik heb ook de systeempartitie verwijderd en toen partitie 1 opnieuw geformateerd. Maar helaas, weer geen succes. Nu is dit het geval:

What to do?
specs:
Samsung Spinpoint F3
Kingston 4GB DDR3-1333
NEC SONY DVD/RW
AMD Phenom II X4 955 Black Edition (HDZ955FBGMBOX)
Gigabyte GA-770TA-UD3 AM3 ATX
Cooler Master,R Power,520W
Sapphire HD5770 1GB GDDR5 PCIE 850 MHz
Antec Three Hundred
"er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie worden gevonden"

Ik heb alle usb-apparaten losgekoppeld en ook mijn bios gereset (tips die ik vond op internet). Windows 7 stond al op bovenstaande partitie, dus ik snap niet waarom hij nu opeens moeilijk doet.
Als ik de schijf formatteer blijft hij er maar een primaire partitie van maken en geen systeempartitie. Is dat het probleem?
Ik heb ook de systeempartitie verwijderd en toen partitie 1 opnieuw geformateerd. Maar helaas, weer geen succes. Nu is dit het geval:

What to do?
specs:
Samsung Spinpoint F3
Kingston 4GB DDR3-1333
NEC SONY DVD/RW
AMD Phenom II X4 955 Black Edition (HDZ955FBGMBOX)
Gigabyte GA-770TA-UD3 AM3 ATX
Cooler Master,R Power,520W
Sapphire HD5770 1GB GDDR5 PCIE 850 MHz
Antec Three Hundred
[ Voor 13% gewijzigd door Westmania op 12-06-2010 13:06 ]