Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Al een maand of 6 een trotse gebruiker van de Qnap nmp-1000. Sinds de update van jl 1.17 heb ik om de 2 a 3 min een blauw scherm, dit is ongeveer een seconden of 5 tot 10 en dan is er weer normaal beeld. De acties die ik tot nu heb gedaan zijn;
de speler op nieuw opstarten, resetten softwarematig, hardeschijf opnieuw formatteren, compatibel harde schijf trouwens, getracht 1.14 of 1.15 software versie terug te zetten waarbij de verbinding met de speler onderbroken word. Resultaat speler loopt vast.
De engelse forum na gelopen maar niks gevonden, mijn engels is niet zo goed dus ik kan er overheen gelezen hebben. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt en wat moet ik doen om een stabiele versie in de speler te krijgen of de versie toen de speler uit de doos kwam. Ik krijg het niet voor elkaar. Vrouwlief begint haar series te missen, help!!!

Groetjes Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen NMP 1000. Zit nog te wachten op de opvolger die eind juli wordt verwacht. Heb je het nederlandse forum van Qnap geprobeerd. Je krijgt dan vast een antwoord van QNAP zelf http://www.qnapsystems.nl/pf het belgische forum http://forum.qnapclub.be. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes,

Mijn probleem al gepost op het forum van Qnap en word doorgeven aan de support afdeling, zodra ik iets weet laat ik het weten.

l.j.r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannokings
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:16
@flowpoint

Kan deze nieuwe type van Qnap wel RM of RMVB files afspelen?

NMP1000 kan dit namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik niet, omdat er nog niet zoveel over bekend is. In elk geval bevat hij de Sigma 8643 chip heb ik gelezen op het Engelse forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben er achter wat het probleem was.
Na zoeken en lezen op verschillende forums had iemand een soort gelijk probleem op een andere mediaplayer en blijkt dat de player op ntsc stond in plaats van pal, tja wat zal ik zeggen blond en blauwe ogen 8)7 8)7 8)7
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

l.j.r
Pagina: 1