Hallo
Ik moet volgend jaar voor informatica een externe hardeschijf kopen.
Nou zijn er een paar eisen aan
Usb powered en 2,5 inch en groter dan 160 gb
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan
Freecom ToughDrive Leather 640GB bij de ING rentepunten shop gezien voor 115 euro en zoveel duizend rentepunten.
Maar nou heb ik een beetje het gevoel dat ik bij deze genaaid word want de winkelwaarde is 229 euro
en als ik dan precies dezelfde in de pricewatch zie staan:
pricewatch: Freecom ToughDrive 640GB Zwart maar dan zonder leren hoesje voor 140 euro. heb ik het geveol dat je bijna 90 euro betaald voor het leren hoesje.
+ mooi hoesje van leer
+ shockproof
+ val bestendig
+ vele vormen van beveiliging
- 90 euro voor het leren hoesje
freecom toughdrive 640gb zwart pricewatch: Freecom ToughDrive 640GB Zwart
In principe hetzelfde als de vorige maar dan zonder het leren hoesje
+ shockproof
+ valbestendig
+ veel vormen van beveiligin
- nog steeds vrij duur
Nou is mijn vraag bij deze wel weer, hoeveel beveiliging zit erop. Want op school kan ik geen programma's openen dus eigenlijk moet het gewoon het idee zijn van aansluiten en kunnen berijken, zonder allerlei andere programma's te openen.
Western Digital Elements Portable WDBAAR6400ABK pricewatch: Western Digital Elements Portable WDBAAR6400ABK
Deze had een van de hoogste score's en is redelijk geprijst, 640 gb en usb powered
+ Goedkoop
+ Stond bovenaan de score
- don't know
Mijn budget is maximaal 130 euro.
Ik wil absoluut geen iomega omdat ik er hier eentje naast me heb liggen omdat die geweigerd word in alle pc's.
Voor de rest vroeg ik me af, is er een merk waar jullie echt tegen zeggen, Niet doen?
of hebben jullie nog een andere suggestie voor harde schijf
alvast bedankt
Ik moet volgend jaar voor informatica een externe hardeschijf kopen.
Nou zijn er een paar eisen aan
Usb powered en 2,5 inch en groter dan 160 gb
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan
Freecom ToughDrive Leather 640GB bij de ING rentepunten shop gezien voor 115 euro en zoveel duizend rentepunten.
Maar nou heb ik een beetje het gevoel dat ik bij deze genaaid word want de winkelwaarde is 229 euro
en als ik dan precies dezelfde in de pricewatch zie staan:
pricewatch: Freecom ToughDrive 640GB Zwart maar dan zonder leren hoesje voor 140 euro. heb ik het geveol dat je bijna 90 euro betaald voor het leren hoesje.
+ mooi hoesje van leer
+ shockproof
+ val bestendig
+ vele vormen van beveiliging
- 90 euro voor het leren hoesje
freecom toughdrive 640gb zwart pricewatch: Freecom ToughDrive 640GB Zwart
In principe hetzelfde als de vorige maar dan zonder het leren hoesje
+ shockproof
+ valbestendig
+ veel vormen van beveiligin
- nog steeds vrij duur
Nou is mijn vraag bij deze wel weer, hoeveel beveiliging zit erop. Want op school kan ik geen programma's openen dus eigenlijk moet het gewoon het idee zijn van aansluiten en kunnen berijken, zonder allerlei andere programma's te openen.
Western Digital Elements Portable WDBAAR6400ABK pricewatch: Western Digital Elements Portable WDBAAR6400ABK
Deze had een van de hoogste score's en is redelijk geprijst, 640 gb en usb powered
+ Goedkoop
+ Stond bovenaan de score
- don't know
Mijn budget is maximaal 130 euro.
Ik wil absoluut geen iomega omdat ik er hier eentje naast me heb liggen omdat die geweigerd word in alle pc's.
Voor de rest vroeg ik me af, is er een merk waar jullie echt tegen zeggen, Niet doen?
of hebben jullie nog een andere suggestie voor harde schijf
alvast bedankt