Hoe in vredesnaam een bod ongedaan maken/verwijderen in V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Ik heb meegeboden in een open veiling en autobod aangezet tot €150, nu zie ik er van af maar kan nergens die autobod stopzetten etc.
Hoe dit te verhelpen?
Hier de link: V&A aangeboden: Asus ENGTX280/G/HTDP/1G

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dit kun je een volgende keer beter/gewoon in Pricewatch vragen, en anders gewoon via het meldpunt bij de advertentie, dan komt het ook bij de mensen met de juiste knopjes terecht.

Lees trouwens voor extra info ook moto-moi in "Bod verwijderen in V&A advertentie" even door :)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Wiethoofd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 01:32:
Dit kun je een volgende keer beter/gewoon in Pricewatch vragen, en anders gewoon via het meldpunt bij de advertentie, dan komt het ook bij de mensen met de juiste knopjes terecht.

Lees trouwens voor extra info ook moto-moi in "Bod verwijderen in V&A advertentie" even door :)
Ik had het ook al gedaan via het meldpunt dus ik zal het maar niet voor een 3e keer in Pricewatch zetten anders begint het op spam te lijken..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb jouw biedingen verwijderd.
Een melding via het meldpunt is meer dan genoeg, het kan alleen zijn dat het even duurt voor de melding opgepikt wordt aangezien niet iedereen om 1u 's nachts nog online is. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

LA >>PW en dicht :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.