ik heb nu de xperia x10 maar die gaat 415u standy by mee nu heb ik gezien dat de samsung i9000 galaxy 750 u meegaat is dit de moeite volgens julie
Kom op kerel.. Doe je best een beetje voor een normaal topic..
En jij gaat dus ons om onze mening vragen, terwijl het jouw keus gaat worden, smart
Raak echt gefrustreerd van zulke mensen, is het nou echt zo moeilijk om de regels door tepezen, of iig nog een beetje een normale titel, en wat mooie topicstart.
Heb soms het gevoel dat dit soort geneuzel steeds vaker voorkomt op tweakers dan eerst?!
[/frustrated mode]
En jij gaat dus ons om onze mening vragen, terwijl het jouw keus gaat worden, smart
Raak echt gefrustreerd van zulke mensen, is het nou echt zo moeilijk om de regels door tepezen, of iig nog een beetje een normale titel, en wat mooie topicstart.
Heb soms het gevoel dat dit soort geneuzel steeds vaker voorkomt op tweakers dan eerst?!
[/frustrated mode]
Concreet: bij normaal gebruik haalt je Android GSM niet langer als 2 dagen hoor. Misschien 3, maar normaal gebruik 2 (ik haal 2 dagen nog niet eens).
Dus neen, niet de moeite
Dus neen, niet de moeite
[ Voor 9% gewijzigd door Snake op 12-06-2010 00:29 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik stel voor dat je even Het algemeen beleid doorleest, want dit is niet de manier waarop je hier een topic opent. En de manier waarop je hier reageert mag je helemaal achterwege laten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()