Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn headset van Fatal1ty. ik heb hem vandaag gekocht, aangesloten, maar mijn geluid is heel zacht. Als ik een FPS game aan het spelen ben, zoals CoD4 bijvoorbeeld, hoor ik niemand lopen. Maar ik heb volgens mij alles qua volume voluit staan. maar als nog heb ik zacht geluid. kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Is dit je USB variant?
Ik heb hem zelf ook, en die van mij kan loeihard.
Zit op de bedrading ook een volume knop (je weet maar nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergeten erbij te zetten. Nee, het is die met de 2 stekkertjes.

en die volume knop op de bekabeling staat ook aan ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

en hij zit rechtstreeks aangesloten op je pc?
in de groene aansluiting?
bij geluidseigenschappen (rechtsonderin je taakbalk) even gedubbelklikt ?
heb je een geluidskaart? zo ja welke? of is het onboard?
heb je hem al getest op bijv een speakerset met aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn geluidskaart is VIA HD audio deck.
en ik heb hem geprobeerd op mijn speakers, maar dan heb ik nog steeds zacht geluid.
Net heb ik hem ook even aangesloten op mijn PS3, maar daar is heeft ie wel gewoon goed geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:27

Investig8or

What goes up, could come down

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:00:
Mijn geluidskaart is VIA HD audio deck.
en ik heb hem geprobeerd op mijn speakers, maar dan heb ik nog steeds zacht geluid.
Net heb ik hem ook even aangesloten op mijn PS3, maar daar is heeft ie wel gewoon goed geluid
Geluid door de speakers zelf is wel gewoon hard genoeg of bedoel je dat ook je speakers zacht geluid geven?

En de volumeknop kan niet "aan", dat is de mic knop. Volume knop kan wel hard en zacht, draaischijfje aan de zijkant.

[ Voor 5% gewijzigd door Investig8or op 12-06-2010 12:47 ]

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speakers zelf kunnen wel hard, maar niet als ik mn headset erin doe.. dan weer zacht geluid

en ik weet dat het het mic on/off knopje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:13
terug brengen en nieuwe halen (of in geval van webshop eventjes contact zoeken met creative).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien ter overvloede but you never know

zitten de stekkers er wel volledig in? Als ik mijn oordoppenstekker er in doe maar net-niet-helemaal dan heb ik ook zacht geluid.

En zijn er drivers te installeren voor je geluidskaart? Soms kunnen ze dan ook wat luider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het kan ook gewoon zijn dat de speakers een ander volume stappenplan (weet ik veel hoe dat echt heet) heeft voor de headphones. De z5500 die ik hier heb staan moet op half vol volume voordat ik er ook maar een beejte geluid in mijn headphone krijg, terwijl als je dat normaal doet, je al vrij snel doof wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-06 21:01
Al web je Windows Vista of 7 moet je eens kijken bij mix dit staat bij het speaker icoontje in de start balk hier kan je het volumen per programma afstellen een vriend van me had die laag gezet en hij snapte ook niet waarom het bij dat spel zo zacht is.

En wat ook werkt al gebruik je skype of ander telefoon programma dan gaat je geluid terug naar 20% zodra je opneemt(natuurlijk op volume van gesprek na). Dit kan je uit zetten bij de configuratie van Windows of je neemt eerst op en start daar na je spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-06 21:01
IngamerX schreef op zondag 13 juni 2010 @ 04:14:
terug brengen en nieuwe halen (of in geval van webshop eventjes contact zoeken met creative).
Ja maar hij werkt wel op een ander apparaat zegt hij net dus kleine kans dat het dan aan de headset licht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Bij mijn boxjes heeft de volumeregelaar géén invloed op het volume van eventueel aangesloten headsets. Dit kan enkel aangepast worden via Windows zelf; dus zoals Nick Redeker al aangeeft via het geluidsicoontje rechtsonder.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Pagina: 1