Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:40
Goedendag allemaal,

Nadat ik vorige week mijn abonnement bij Hi had verlengd kreeg ik gister dan mijn lang verwachte Desire. Het viel me op dat er ook een nieuwe simkaart in de doos zat. Ik heb voorlopig mijn oude simkaart in mijn telefoon gedaan en die werkt ook goed maar heeft iemand enig idee wat de bedoeling is van de nieuwe?

Op de 'creditcard' waar de sim inzit staat geen telefoonnummer vermeld, enkel een puk code...

met vriendelijke groet,

Sander

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:53
Kan een nieuwe sim-card zijn. Indien je nog een oude had waarmee je geen 3G+ enzeu kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je HI al gebeld/gemaild met de vraag?
Ik heb zelf geen idee waarom, maar inderdaad zou het kunnen zijn wat Awsom verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bel morgen ochtend naar 1200, dan weet je het direct.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Awsom schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:32:
Kan een nieuwe sim-card zijn. Indien je nog een oude had waarmee je geen 3G+ enzeu kan ontvangen.
You make funny? De sim die ik in mijn Desire heb zitten (ook van Hi) is inmiddels zeven jaar oud. Vziw krijg je bij Hi echt alleen een nieuwe sim als je er om vraagt (tegen een beaalde prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:33:
Heb je HI al gebeld/gemaild met de vraag?
Dat is het beste advies wat we je kunnen geven. Omdat we hier niet de helpdesk van Hi zijn gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.