Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R03l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 22:08
Ik heb dus een iPhone 3GS.
Deed 't helemaal prima tot gisteravond.
Ik heb namelijk bij de Dixons een Varta Power Pack gekocht, zodat ik m'n telefoon op kan laden als ik eventueel op reis ga.

Nou was m'n accu gisteren leeg & is m'n autolader defect, dus ik 'm zo maar even op geladen... na 'n half uurtje wil ik m'n telefoon weer pakken om eventjes wat te kijken, zie ik dat hij ineens niet meer aan gaat?
Ook is de power pack ineens helemaal leeg... :/

Anyway, ik dus laterna naar huis, in de veronderstelling dat de accu gewoon leeg was.. eenmaal thuis aangekomen, aan de oplader gehangen en een kwartiertje gewacht.. ik ga terug om te kijken, doet hij nog niets!
Plus dat hij nog eens heel erg (abnormaal) warm wordt? :?

Dus ik vandaag mooi naar de Dixons toe met m'n verhaal, waar ze me natuurlijk vertelde dat ze me niet konden helpen. :( Ik moest 'm maar op sturen voor garantie.. Ik dus mooi verder naar de Amac in Eindhoven om te vragen of hun me konden helpen, maar dat gaat moeilijk, aangezien Apple geen garantie geeft op de iPhone, omdat deze hier alleen wordt verkocht bij de T-mobile.
(De mijne komt uit Italië en heeft eigenlijk nog tot 18 Juli dit jaar garantie.)

Ook zitten er één en al haarscheurtjes in, maar ik kan dus nergens enige garantie claimen.. :|

Iemand enige idee hoe ik dat aan moet pakken? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Meestal zit bij die accupacks een verzekering dat als je apparaat door dat accuding stuk gaat, dat je dan een nieuw apparaat krijgt. Of dat het gerepareerd wordt voor je. Lees even de handleiding van die Varta dus door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:17

YellowCube

Wait...what?

weet je zeker dat je iPhone kapot is?
als je de aan-uit knop en Home button tegelijk vasthoudt voor een seconde of 5, wordt er e.e.a. gereset.
Ik heb het ook wel eens gehad met resp. een iPod Touch en een iPhone.

maargoed...dan heb je nog de haarscheurtjes.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit zou volgens mij ook niet onder de garantie van de iPhone vallen, want hij is defect geraakt door het Power Pack.

Als side-note: met de iPhone heb je alleen garantie in het land van aankoop (een van de weinige Apple producten waar dat voor geldt), dus voor garantie-afhandeling moet je naar Italië.

Ik zou inderdaad ook de handleiding goed doorlezen om te kijken of de schade op Varta te verhalen is. Staat er ook iets in over de compatibiliteit met de iPhone?

Heb je bij de Dixons ook gevraagd of het apparaat met de iPhone? Als je dat gevraagd hebt en zij hebben hier positief op geantwoord dan zou ik zeker terug gaan en de situatie nogmaals uitleggen, maar via deze weg zal het vergoed krijgen van je iPhone niet gemakkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R03l
Haarscheurtjes zijn klote, maar m'n telefoon ziet er gewoon niet meer uit door m'n mooie Griffin hoesje. (rotzooi achter gekomen en nu zitten er overal kleine putjes in. :( Denk je ook dat je een goed hoesje koopt á 25 euro)
Telefoon gaat overigens echt niet meer aan.. resetten heb ik al geprobeerd + de mensen van Youmac en Amac in eindhoven.. geen resultaat. Ook niet als ik 'm aan de oplader of computer hang helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Was hij ook specifiek voor de iPhone, of alleen voor de iPod?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R03l
Heb 't toen met de meneer van de Dixons er nog over gehad, en deze wist me te vertellen dat deze ook voor de iPhone was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Ok, ik dacht even dat hij mss 12v leverde, iets wat de iPods wel kunnen hebben vanwege firewire maar iPhones niet. Is niet het geval zo te zien.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Geen kennis in Italië die toevallig de garantie kan cliamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R03l
Abominabilis schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:03:
Geen kennis in Italië die toevallig de garantie kan cliamen?
Helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:23
Probeer hem eens op de pc aan te sluiten. Ik heb hetzelfde probleem ook met mijn 3G. Die gaat niet meer aan nadat hij helemaal leeg is. Hoelang ik hem ook aan de oplader laat. Nadat ik hem een kwartiertje op de pc heb aangesloten, start hij netjes op.
Pagina: 1