Hallo,
Ik had even een vraagje, na hier rond gezocht te hebben en op google gezocht te hebben.
Blijkt het dus als ik mijn KPN-modem wil vervangen omdat dit dicht gespijkerd is. En hierdoor geen goede verbindingen heb met (game-)servers.
Ik wordt er zo vaak uitgegooid op de Xbox doordat mijn NAT-strict is...
.
Nu wou ik deze kopen: D-Link DIR-655 Wireless-N Gigabit
Alleen dit is toch een router en ik heb een Modem nodig.
Alleen als ik ze bijde koop ben ik ongeveer 150 euro kwijt.
D-Link DSL-2740B Modem/Router Wireless N (Annex A)
Is zoiets dan beter? Alleen deze kost wel weer wat meer.
Ik heb trouwens internet van KPN met 16/1 alleen we gaan waarschijnlijk verhuizen en dan krijgen we sneller internet... En misschien gaan we weg bij KPN.
Moet je per sé bijvoorbeeld het router van Ziggo accepteren als je daar bij gaat? Of kun je die gewoon in de doos laten zitten en dan je eigen modem/router gebruiken...
Heb zelf redelijk verstand van computers, dus installeren is geen probleem!
Ook wil ik als het kan een eigen home-server maken, maar dit is wel mogelijk met elk router...
Hebben jullie anders handigge tips en links, ik vind niet zo'n handigge informatie op internet, wellicht dat jullie kunnen helpen met een handigge link.
Ik had even een vraagje, na hier rond gezocht te hebben en op google gezocht te hebben.
Blijkt het dus als ik mijn KPN-modem wil vervangen omdat dit dicht gespijkerd is. En hierdoor geen goede verbindingen heb met (game-)servers.
Ik wordt er zo vaak uitgegooid op de Xbox doordat mijn NAT-strict is...
Nu wou ik deze kopen: D-Link DIR-655 Wireless-N Gigabit
Alleen dit is toch een router en ik heb een Modem nodig.
Alleen als ik ze bijde koop ben ik ongeveer 150 euro kwijt.
D-Link DSL-2740B Modem/Router Wireless N (Annex A)
Is zoiets dan beter? Alleen deze kost wel weer wat meer.
Ik heb trouwens internet van KPN met 16/1 alleen we gaan waarschijnlijk verhuizen en dan krijgen we sneller internet... En misschien gaan we weg bij KPN.
Moet je per sé bijvoorbeeld het router van Ziggo accepteren als je daar bij gaat? Of kun je die gewoon in de doos laten zitten en dan je eigen modem/router gebruiken...
Heb zelf redelijk verstand van computers, dus installeren is geen probleem!
Ook wil ik als het kan een eigen home-server maken, maar dit is wel mogelijk met elk router...
Hebben jullie anders handigge tips en links, ik vind niet zo'n handigge informatie op internet, wellicht dat jullie kunnen helpen met een handigge link.
[ Voor 5% gewijzigd door alaintje op 11-06-2010 19:55 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.