Toon posts:

Hulp nodig bij het upgraden van een pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ga in de vakantie 3 weken fulltime werken.
En dan heb ik aan het eind zon 480euro.
Mijn vraag was, of ik mijn huidige pc kan upgraden tot een goede pc van dat budget.
Kunnen jullie mij goede specificaties, producten aanwijzen voor dat geld om een gamepc te maken die de huidige spellen van nu redelijk/goed kunnen draaien.

Alvast bedankt.

Grtz

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, dat mag je zelf aan uitzoeken met behulp van de best buy guides. Bovendien, je hebt nu het geld nog niet dus waarom nu producten uitzoeken waarvan de prijs tegen die tijd al flink lager ligt?

Stap 1: Geld verdienen.
Stap 2: Best Buy Guides doorlezen
Stap 3: Als je er niet uitkomt, dan pas hulp vragen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Over een upgrade praten en dan niet eens de specs van je eigen pc posten :F

Verwijderd

Topicstarter
Manufacturer:
D850MV
Processor:
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.00GHz
Memory:
768MB RAM
Hard Drive:
88 GB Total
Video Card:
ATI Radeon HD 3800 Series

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:56

Pykow

Angelo OTR

480 euro opzij leggen en door sparen voor een complete nieuwe systeem

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Avalaxy
  • Laatst online: 19-12 14:56
Totaal kansloos om dat te upgraden :P Alle hardware is sterk verouderd... Die HD38x0 is nog wel redelijk, maar waarschijnlijk AGP, dus zal niet op een nieuw moederbord passen. Spaar lekker door en koop over een tijdje gewoon een nieuwe pc ;)

Verwijderd

Eventueel bewaar je je kast, harddisk, cdrom, monitor etc. en vul je de overige onderdelen nieuw aan (mobo, cpu, ram, videokaart, voeding).

• Avalaxy
  • Laatst online: 19-12 14:56
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 17:25:
Eventueel bewaar je je kast, harddisk, cdrom, monitor etc. en vul je de overige onderdelen nieuw aan (mobo, cpu, ram, videokaart, voeding).
Dat zijn zulke minieme besparingen dat het nauwelijks zoden aan de dijk zet. Daarnaast is een HDD van 80GB gewoon erg weinig, is het een oud model dus ook erg traag, en heb je tegenwoordig al een terabyte ruimte voor een eurootje of 80.
Pagina: 1