Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Naar aanleiding van Malantur in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." en Rataplan in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." toch even mijn reactie hier.
Ondersteunende bron:
vr-zone.com
Ondersteunende bron:
vr-zone.com
Hardware.infoNo clock speeds were mentioned. However, given the nomenclature, six cores at 3.46 GHz seems most likely.
En als je naar de core i5 670 ziet dan lijkt mij 3,46GHz ook voor de hand liggend. Ineens 2 stapjes hoger (3,6GHz, core i5 680) lijkt me onwaarschijnlijk.De nieuwe processor zou een nog onbevestigde klokfrequentie van 3,46 GHz krijgen.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Het is inderdaad nog onbekend hoe snel hij gaat lopen, intel heeft daar nog niets over bekend gemaakt.
http://www.overclockersclub.com/news/26751/
http://www.overclockersclub.com/news/26751/
Maar dan klopt het nog steeds niet.though no official word came out on the actual clock speed of the chip.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Zou kunnen dat 't 1 stapje is ja. Om dat geweld binnen de 130w TDP te houden... dan heb je een nieuwe revisie nodig. Ga er dus maar vanuit dat 't niet meteen een boost van 266MHz wordt.
in de inleiding staat nu
maar verderop staatDe Core i7 990X zou op 3,33GHz zijn geklokt.
zou best kunnen hoor, maar het staat wel raar.een stap van 233MHz neemt zodat de kloksnelheid op 3,46GHz komt te liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door epic_gram op 14-06-2010 16:55 ]
Beetje een facepalm jongens

980X IS al 3.33GHz.
990X ZOU 3.46GHz worden.
980X IS al 3.33GHz.
990X ZOU 3.46GHz worden.
Bovendien is het ook geen stap van 233 MHz maar 133 MHz. Anders kom je op 3.56 GHz uit.
Pagina: 1