Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Je hoor overal altijd dat op een fototoestel de MP niets zegt over de eigenlijke kwaliteit van de camera. Waar moet ik wel op letten bij het kopen van een telefooncamera?

Kan op internet opvallend weinig vinden over de kwaliteit van een camera. Iemand suggesties?

Verwijderd

Op de lens die er in zit. Er is voldoende op internet te vinden, begin eens bij reviews bijvoorbeeld.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 07:36
Als je belang hecht aan de kwaliteit van de fotos die je met je gsm trekt, zou ik toch serieus een compactcam overwegen. Geen enkele gsm komt ook maar in de buurt van een gemiddelde compactcamera van +-€100.

Verwijderd

Ik snap dat je erg geinteresseerd bent in de fotografische aspecten van een telefoon, maar hier zitten de mensen die meer weten van fotocamera's. De mensen in GSM weten meer over de kwaliteit van telefoons.

Als je twee specs wilt die van belang kunnen zijn dan zijn dat de kwaliteit van de lens en de grootte van de sensor (groter is beter).

FGA->GSM

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:53:
Je hoor overal altijd dat op een fototoestel de MP niets zegt over de eigenlijke kwaliteit van de camera. Waar moet ik wel op letten bij het kopen van een telefooncamera?

Kan op internet opvallend weinig vinden over de kwaliteit van een camera. Iemand suggesties?
Dat geloof ik niet. In reviews wordt hier altijd wat over verteld.

Omdat je dit soort dingen zelf op dient te zoeken gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.