Weet iemand hier misschien iets meer over waar windows naar kijkt bij activatie? Binnenkort wou ik mijn P5E namelijk naar een Rampage formula gaan flashen. Ik heb een msndaa licentie van windows 7 pro x64 die ik het liefst intact hou, ik heb namelijk al een extra licentie gekregen van signpost voor m'n htcp, straks denken ze nog dat ik in die dingen handel 
Uiteraard heb ik gegoogled op dit onderwerp maar dan krijg je dus allerlei verhalen over dat je met gemodificeerde biossen oem-licenties kan draaien.
Mijn vraag is dus, heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd met een oem of msdnaa (volgens mij zelfde als oem) licentie of moet ik het gewoon maar proberen en desnoods terugflashen?
Uiteraard heb ik gegoogled op dit onderwerp maar dan krijg je dus allerlei verhalen over dat je met gemodificeerde biossen oem-licenties kan draaien.
Mijn vraag is dus, heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd met een oem of msdnaa (volgens mij zelfde als oem) licentie of moet ik het gewoon maar proberen en desnoods terugflashen?
Mechwarrior Online: Flapdrol