Windows activatie bij bios crossflash

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:56
Weet iemand hier misschien iets meer over waar windows naar kijkt bij activatie? Binnenkort wou ik mijn P5E namelijk naar een Rampage formula gaan flashen. Ik heb een msndaa licentie van windows 7 pro x64 die ik het liefst intact hou, ik heb namelijk al een extra licentie gekregen van signpost voor m'n htcp, straks denken ze nog dat ik in die dingen handel :)

Uiteraard heb ik gegoogled op dit onderwerp maar dan krijg je dus allerlei verhalen over dat je met gemodificeerde biossen oem-licenties kan draaien.

Mijn vraag is dus, heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd met een oem of msdnaa (volgens mij zelfde als oem) licentie of moet ik het gewoon maar proberen en desnoods terugflashen?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb wel eens een bestaande install overgezet van chipset en dat vond de Windows activatie geen enkel probleem (ben van een P45 naar een X48 gegaan). Ook daarna bij een reinstall ging het goed (inmiddels moet ik wel telefonisch activeren vanwege de vele reinstalls, maar het werkt prima).

Zeker gezien je de hardware verder intact laat, maar enkel een biosflasht lijkt me dit geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 17:16
Misschien maakt KB971033 wel een probleem??
Omdat je bios flasht naar een andere type.

[ Voor 33% gewijzigd door Erwinvz1 op 11-06-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
De flash is gebeurd en de activatie is niet meer :'(, al kan ik altijd nog terugflashen natuurlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door haarbal op 27-06-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

En als je gewoon eens opnieuw activeert? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Opnieuw op activeren klikken werkte niet, heb hem geactiveerd met het "automated phone system", en dat werkte wel.

Pagina: 1