There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Hmm... interestingXenomorphh schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:09:
EVGA, Coolermaster en techpowerup! houden een contest voor casemodders..
http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=124243
Ik dacht misschien leuk voor de modders onder ons
knuffelkubus + oranje bont + ogen = wuppie? errm.. beesie? 
ben zelf nie zo'n voetbalfan, anders had ik vast wat leuks gedaan met mn nog in een kast te bouwen m-itx server
ben zelf nie zo'n voetbalfan, anders had ik vast wat leuks gedaan met mn nog in een kast te bouwen m-itx server
zie je het al voor je, iemand die pc inbouwd in zo'n voetbal tafel?
ja, daag.
Ik mis nog de Bavaria BabeAlexanderB schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:53:
knuffelkubus + oranje bont + ogen = wuppie? errm.. beesie?
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Ik ga maar eens meedoen. Dat zijn namelijk nogal mooie prijsjes
*heeft al weer wat origineels verzonnen waar die waarschijnlijk nog wel een logje van gaat maken*
*heeft al weer wat origineels verzonnen waar die waarschijnlijk nog wel een logje van gaat maken*
Zeker mooie prijzen
ik wil ook wel wat van dat spul winnen, maar waar mee 
/me wacht op inspiratie
/me wacht op inspiratie
Signature
Kast bekleden met voetbal leer? Binnen kant overal nepgras om je moederbord etc en dan playmobiel figuren als voetballers?BGB4rn schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:35:
Zeker mooie prijzenik wil ook wel wat van dat spul winnen, maar waar mee
/me wacht op inspiratie
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
FixedVoxyn schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:48:
Of een computerkast in de vorm van een bekende voetballer
Competitie loopt in ieder geval tot eind Augustus.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Wanneer gaan de bewakers weg bij madame tussauds ?Voxyn schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:48:
Of een computerkast in de vorm van een bekende voetballer
Signature
Ik kan natuurlijk altijd vragen of 1 van deze 2 weer beschikbare dames http://www.nu.nl/slideshow/1881187/popup.html#
een computercase kunnen showen...
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Whahahhaah, dat zou echt geniaal zijnGNOOM172 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:33:
Ik kan natuurlijk altijd vragen of 1 van deze 2 weer beschikbare dames http://www.nu.nl/slideshow/1881187/popup.html#
Signature
pc plat neerleggen ( htcp idee) en dan stadion van bouwen..
ja, daag.
Dan heb je wel een hele dikke funderingRemmes_NT schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:32:
pc plat neerleggen ( htcp idee) en dan stadion van bouwen..
niet eropbouwen .. erin bouwen... + uitbruiden.
ja, daag.
Allemaal leuke ideeën, maar doet er ook werkelijk iemand mee? Ik wel iig
heb helaas geen goede werkplek + een 2de pc, en ik heb ook eigenlijk geen geld om uit te geven... dus neeboazkl0p schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:42:
Allemaal leuke ideeën, maar doet er ook werkelijk iemand mee? Ik wel iig
ja, daag.
Pagina: 1