[Word07] Voettekst print in grijswaarden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Hoi!

Ik ben al een paar dagen aan het stoeien met word. Ik heb in een document een logo in mijn koptekst en een blauw balkje in mijn voettekst (met daarop het paginanummer). Het logo komt mooi gekleurd uit de printer rollen. Echter de voettekst met het blauwe vakje print in grijswaarden uit.

Ik heb mijn printer al teruggezet naar de fabrieksinstellingen dus hier zal het niet aan liggen. Ik heb office opnieuw geinstalleerd maar ook dit mag niet baten.
Ik heb zelf ook geen aanpassingen gedaan aan iets van instellingen binnen word. Het printen in grijswaarden gebeurde opeens.
Op google kan ik hier niks over vinden helaas. Wie o wie kan mij helpen ;(

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42

Reptile209

- gers -

Hoe heb je het blauwe balkje gemaakt? Is dit een plaatje, een tabel-cell met gekleurde achtergrond, een teken-object, ...? Het zal een aanpassing (bewust of onbewust) van je document zijn geweest, je printer en office-installatie kunnen daar niks aan doen. Is het mogelijk om het document ergens online te gooien (één voorbeeldpagina waarin het probleem te zien is)?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Reptile209 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:53:
Hoe heb je het blauwe balkje gemaakt? Is dit een plaatje, een tabel-cell met gekleurde achtergrond, een teken-object, ...? Het zal een aanpassing (bewust of onbewust) van je document zijn geweest, je printer en office-installatie kunnen daar niks aan doen. Is het mogelijk om het document ergens online te gooien (één voorbeeldpagina waarin het probleem te zien is)?
het gaat om een tabel cell met een gekleurde achtergrond.
ik zie nu dat plaatjes wel gewoon in kleur afgedrukt worden. maar gekleurde tabellen en tekst niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Bartjeuhz op 11-06-2010 16:42 ]

Steam: CatBearCow