Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:55
Beste,

Ik zoek mij helemaal gek op Google naar een gratis programma wat outlook 2007 attachments omzet naar een zip/rar! Dit moet wel zijn voor de inkomende e-mails en niet voor de uitgaande e-mails.

Dus dat je een mail krijgt met verschillende bestanden je klikt op een knop of iets en hij maakt er een zip van en die kan je opslaan op je pc met de bestanden erin.

Ik hoop dat iemand zo'n programma kent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zegt me zo 1-2-3 niets. Ook omdat het natuurlijk maar een paar klikken/drukken is (ctrl-a, opslaan-als, klaar) kan ik me voorstellen dat deze vraag niet heel erg vaak langs komt :P

Je zou natuurlijk zelf een scriptje kunnen maken met VBA.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:55
F_J_K:
Het is voornamelijk om de bestanden bij elkaar te houden en weer in 1x up te loaden in een projecten omgeving.
  1. - Dus email komt binnen met bijlages.
  2. - Ik selecteer de bijlages zeg opslaan zip (of in die richting)
  3. - Krijg een windowtje waar ik het wil opslaan op de pc.
  4. - En klaar
aan het programmeren waag ik mijzelf maar niet... want die skills zijn nog lang niet ontwikkeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Bij elkaar houden doe ik over het algemeen a) door de bijlagen in de mail te houden, of b) door ze gewoon in een neuwe map op te slaan. Die map is op een later moment (indien gewenst) heel eenvoudig te zippen (die functie zit al sinds XP in de Windows verkenner ingebakken) of naar een ander soort gecomprimeerde map om te zetten middels (bijvoorbeeld) 7zip.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:58

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Zijn er geen drag en drop zip tools beschikbaar voor Windows?