SCSI 68pin HDD op 50pin controller?

Pagina: 1
Acties:

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 10:26
Ik heb twee 68pin 9 gig 7200 SCSI harddisks. Deze komen uit een sparcstation 5 met een aparte kaart daarvoor.

Ik wil ze echter eens in mn PC hangen met een FastSCSI2 kaartje met 50pin connector en kabels.

Is het mogelijk een 68pin SCSI harddisk aan te sluiten op mijn controller? En waar kan ik convertertjes krijgen in NL?

edit:

Afbeeldingslocatie: http://www.scsi-cables.com/images/51large.gif

Dit lijkt op wat ik hebben moet, maar hoe kom ik daar in NL aan voor een normale prijs?

Eventueel zou een connector voor externe scsi aansluiting op die SCSI kaart naar externe aansluiting SCSI kast die nu nog om de hdd zit, ook voldoen maar ja, ook hier, waar vind ik die voor een normale prijs :)

Verwijderd

Doe jezelf een lol en koop een uw/uw2 scsi kaartje, dan haal je tenminste nog potentie uit die disks, anders is de performance echt tenen bijten...

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 10 maart 2001 21:52 schreef AdJ het volgende:
Doe jezelf een lol en koop een uw/uw2 scsi kaartje, dan haal je tenminste nog potentie uit die disks, anders is de performance echt tenen bijten...
Ben ik het helemaal mee eens. Twee van die convertertjes kosten al snel 100 pieken.
Ook al kost het je een flinke duit, zou ik toch voor een andere adapter gaan. Wat heb je anders aan die twee mooie razendsnelle schijven. (je gaat toch ook niet de hele dag 80 rijden in je nieuwe Ferrari? ;))

Tja, wie mooi wilt zijn moet (helaas) betalen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 10:26
Ik weet anders niet of die 2 ouwe schijven wel de 20mb/sec van die scsi kaart kunnen halen hoor :). Ze zijn al 3 jaar oud. Maar 100 piek voor 2 van die lullige dingetjes is ook niet niks! Wat stelt het nou voor. paar connectors en een ehhh dinges.

Mahja zal eens kijken wat ik anders kan kopen voor die dingen. Hoewel t zonde zou zijn om voor die schijven weer heel veel extra geld neer te leggen, anders hang ik ze weer in de Sun.