Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:35
Ik ben nu voor een collega iets aan het uitzoeken met betrekking tot het publishen van calendars. Waarom? Omdat ik volgend wil bereiken: [Exchange]Alle calendars weergeven via applicatie of web

Nu heb ik zonder problemen een WebDAV opgezet, secured en unsecured. Certificaten zijn getekend, zitten in de CA authorities store van de clients, clients zien de website als een secure website.

Als ik de HTTP en de HTTPS map in mijn explorer kan ik schrijven, deleten, wijzigen, alles wat ik wil... Dus daar lijkt me geen probleem te zitten... Ik moet wel inloggen met administrator (omdat mijn PC niet in een domein zit) maar dat gaat vlot.

Bij "Publish to WebDAV" in Outlook 2010 naar https krijg ik volgende foutmelding:

Error HTTPS WebDAV Outlook Publishing

Als ik HTTP gebruik blijf ik een aantal maal een sign in venstertje krijgen (waar ik mijn administrator en pwd ingeef) en daarna:

Error HTTP WebDAV Outlook Publishing

[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 30-09-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me dan toch een authenticatieprobleem op je IIS website. Welke authenticatiemogelijkheden zijn er enabled op de WebDAV website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Geen probleem, mijn laptop loopt ergens tegenaan, een collega wiens laptop in een ander domein hangt (mijne hangt gewoon in werkgroep) kan met office 2K7 wel publishen