Heeft iemand deze al uitgeprobeerd? De prijs gaat omlaag maar ik heb een paar berichtjes gelezen over dat de dvd afspeelkwaliteit slechter zou zijn dat die van de s360. Weet iemand of dit klopt (of juist niet)?
Hier een review:
http://www.whathifi.com/Review/Sony-BDP-S370/
http://www.whathifi.com/Review/Sony-BDP-S370/
"Soylent Green is people!"
Ik zit er over te denken om deze Blurayspeler aan te schaffen binnenkort. Zijn er al meer mensen die er ervaring mee hebben? En dan meer specifiek met de functies wat betreft streamen en MKV afspelen
Verwijderd
Streamen gaat goed. MKV afspelen minder. Heb 2 getest en deden het beide niet. Omdat ik een Samsung tv heb met uitgebreide ingebouwde mediaplayer maakt het me niet zoveel uit en heb geen verder onderzoek meer gedaan naar waarom ze het niet deden. Bijkomend probleem is dat via de USB alleen als FAT geformateerde schijven worden ondersteund. Dus (MKV) files groter dan 4 Gb doen het via die weg in elk geval niet. Foto's bekijken via DLNA gaat goed, formaten worden goed geschaald.Metten schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:55:
Ik zit er over te denken om deze Blurayspeler aan te schaffen binnenkort. Zijn er al meer mensen die er ervaring mee hebben? En dan meer specifiek met de functies wat betreft streamen en MKV afspelen
Verder start de speler zeer snel op. Ook Blu-ray schijfjes beginnen vlot. DVD upscaling doet ie goed. Verder aardige set internetwidgets aanwezig (ook NOS Journaal en Youtube maar verder geen Uitzending Gemist en RTL gemist, wel SBS/Veronica/Net5 gemist). Updaten firmware gaat gemakkelijk online.
Minpuntje: bij afspelen blu-ray discs (met dus 1080p) maakt de speler vrij veel geluid. Een wat hoog licht piepend geluid. Heb daar op whatshifi.com ook iets over gelezen bij een van de reacties. Kennelijk weinig aan te doen.
Laatste pluspunt: het is de dunste blu-ray speler die momenteel verkrijgbaar is.
Is het geluid continu of slaat de ventilator steeds even aan en daarna weer af?Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:31:
[...]
Streamen gaat goed. MKV afspelen minder. Heb 2 getest en deden het beide niet. Omdat ik een Samsung tv heb met uitgebreide ingebouwde mediaplayer maakt het me niet zoveel uit en heb geen verder onderzoek meer gedaan naar waarom ze het niet deden. Bijkomend probleem is dat via de USB alleen als FAT geformateerde schijven worden ondersteund. Dus (MKV) files groter dan 4 Gb doen het via die weg in elk geval niet. Foto's bekijken via DLNA gaat goed, formaten worden goed geschaald.
Verder start de speler zeer snel op. Ook Blu-ray schijfjes beginnen vlot. DVD upscaling doet ie goed. Verder aardige set internetwidgets aanwezig (ook NOS Journaal en Youtube maar verder geen Uitzending Gemist en RTL gemist, wel SBS/Veronica/Net5 gemist). Updaten firmware gaat gemakkelijk online.
Minpuntje: bij afspelen blu-ray discs (met dus 1080p) maakt de speler vrij veel geluid. Een wat hoog licht piepend geluid. Heb daar op whatshifi.com ook iets over gelezen bij een van de reacties. Kennelijk weinig aan te doen.
Laatste pluspunt: het is de dunste blu-ray speler die momenteel verkrijgbaar is.
Ik ben trouwens benieuwd of de firmware van de S470 op de S370 zou werken. Immers, het zijn identiek dezelfde apparaten.
Verwijderd
Bij blu-ray is het vrij continue. Heb nog maar weinig blu-ray schijfjes dus weinig geprobeerd. Maar bij de paar keer dat ik blu-ray keek was het wel hoorbaar. Heb je het geluid van de tv/receiver wat harder dan valt het enigszins piepende geluid weg. Voor een uitgebreidere ervaring moet ik meer proberen. Omdat die persoon op whatshifi het op 2 toestellen heeft waargenomen zal het wel zo horen. Omdat ik toch weinig blu-ray schijfjes heb (gebruik hem voornamelijk voor kijken geüpscalde dvd's) en het toestel niet heel duur was, vind ik het geen ramp.Rave17 schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:17:
[...]
Is het geluid continu of slaat de ventilator steeds even aan en daarna weer af?
Ik ben trouwens benieuwd of de firmware van de S470 op de S370 zou werken. Immers, het zijn identiek dezelfde apparaten.
Pagina: 1