Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben bezig aan een groot werktuk over applicaties, en wil er op het eind ook een zelf bouwen(j2me, of android sdk).

ben begonne met de geschiedenis, maar vroeg me wat dingen af. Een telefoon opzich is enkel bellen, dus is de mogelijkheid tot smsen bijv ook al een pre-installed app? of waar moet je beginne met apps?(dus niete perse die iphone dinge!!!) als je wat anders weet te vertelle over de eerste apps of links heb is het ook goed(heb al best wat afgegoogled, dus kom niet met die flauwe grap: try google)

dankuwel allemaal,

ik

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 17:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Dan kom ik met de flauwe grap 'Leer eens fatsoenlijk Nederlands te gebruiken' :X.

En kuch: http://www.google.nl/sear...-8&q=History+mobile+phone 1st hit

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:59:
hallo,
Een telefoon opzich is enkel bellen,
Zegt wie?
dus is de mogelijkheid tot smsen bijv ook al een pre-installed app? of waar moet je beginne met apps?(dus niete perse die iphone dinge!!!) als je wat anders weet te vertelle over de eerste apps of links heb is het ook goed(heb al best wat afgegoogled, dus kom niet met die flauwe grap: try google)
dankuwel allemaal,
ik
Definieer eerst voor jezelf apps. Als ik jou was zou ik me beperken tot iets als de eerste door een (normale/doorsnee) gebruiker te installeren applicatie.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij gaan niet jouw huiswerk maken. Bovendien, als je Google gebruikt hebt, dan verwachten we ook dat dat terugkomt in je topicstart. Daar blijkt hier niets van. Om deze redenen gaat dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.