Ik vulde de laatste tijd steeds minder vaak een shopreview in omdat GoT verwacht dat ik een echte review schrijf met deugdelijke onderbouwing. Dat kost mij vaak te veel tijd. Tevens is de website van veel bedrijven is de afgelopen jaren niet veranderd, toch zou ik iedere keer een beoordeling over de website moeten schrijven, incl. onderbouwing. Onzinnig, vind ik.
Ik vermoed omdat ik het soms achterwege laat er vast veel meer mensen die soms hetzelfde doen.
Bij de product reviews is er wel een optie om een korte review achter te laten. Ik stel voor dat dat ook bij de Shops mogelijk wordt.
Bijvoorbeeld met de volgende multiple choice vragen, die kunnen worden beantwoord met een 1 t/m 5 sterren schaal.
Bijvoorbeeld:
Is de website overzichtelijk?
Zijn er voldoende manieren om te betalen?
Werd je op de hoogte gehouden van de voortgang?
Is de bestelling op tijd geleverd?
Was het product deugdelijk verpakt?
Is de leverancier goed bereikbaar via e-mail of telefoon en reageert hij snel?
Hoe was de after sales service?
etc.
Edit: titel moest zijn: "Voorstel: Optie om een korte shopreview achter te laten."
Ik vermoed omdat ik het soms achterwege laat er vast veel meer mensen die soms hetzelfde doen.
Bij de product reviews is er wel een optie om een korte review achter te laten. Ik stel voor dat dat ook bij de Shops mogelijk wordt.
Bijvoorbeeld met de volgende multiple choice vragen, die kunnen worden beantwoord met een 1 t/m 5 sterren schaal.
Bijvoorbeeld:
Is de website overzichtelijk?
Zijn er voldoende manieren om te betalen?
Werd je op de hoogte gehouden van de voortgang?
Is de bestelling op tijd geleverd?
Was het product deugdelijk verpakt?
Is de leverancier goed bereikbaar via e-mail of telefoon en reageert hij snel?
Hoe was de after sales service?
etc.
Edit: titel moest zijn: "Voorstel: Optie om een korte shopreview achter te laten."
[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 11-06-2010 08:13 ]