Verwijderd

Topicstarter
3 dagen geleden is het meest verschrikkelijke gebeurd wat er in een telefoonleven kan gebeuren : 1 uur lang in een wasmachine beland (!!!!!). Ik had eigenlijk wel verwacht dat mijn HTC HERO wel de prullenbak in kon, maar ik heb hem open geschroefd en laten drogen.
Wonder boven wonder doet de telefoon het gewoon weer zonder problemen, hij heeft zich zelf wel gereset maarja who cares...Er is op het gebied van functionaliteit echt niks aan de hand.
Het enige probleem wat ik nog heb is het scherm wat witte vlekken vertoond.Vooral op de witte achtergrond valt dit op. Heeft iemand een idee wat dit inhoud? Is dit misschien nog vocht wat eruit kan worden gehaald of is dit gewoon niet meer te herstellen?
http://img229.imageshack.us/img229/2821/cimg1223.jpg

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-02 14:53

Kwastie

Awesomeness

Je topic titel suggereert overigens dat je scherm helemaal niet meer functioneert.

Denk dat die witte vlekken gewoon vocht is, je zou dit kunnen controleren door te kijken of het iets veranderend als je op het scherm drukt (of je bijvoorbeeld de vlekken kunt verplaatsen)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Verwijderd

Topicstarter
Kwastie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 21:28:
Je topic titel suggereert overigens dat je scherm helemaal niet meer functioneert.

Denk dat die witte vlekken gewoon vocht is, je zou dit kunnen controleren door te kijken of het iets veranderend als je op het scherm drukt (of je bijvoorbeeld de vlekken kunt verplaatsen)
je hebt gelijkt , kan alleen de titel niet meer veranderen ?

zal binnenkort weer even het scherm open maken en op het scherm drukken

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Ik zou zeggen; nogmaals uit elkaar schroeven en in een bak met rijst leggen, of als je ze nog hebt, of iemand kent die ze verzameld, in een bak met silicagel. Dat onttrekt meer vocht en hopelijk ook tussen het scherm uit.

En anders via ebay een nieuwe lcd en/of digitizer kopen.

Vind het overigens knap dat ie een uren in de wasmachine overleefd heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Krypt op 10-06-2010 21:42 ]

Pvouput live

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfix :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap ook nog steeds niet dat mijn telefoon het heeft overleefd.....Zelfs de batterij doet het prima

Inmiddels heb ik wel gemerkt dat de WIFI het niet meer doet? Vind ik toch vreemd aangezien ik wel kan bellen en de gps werkt ook prima, maar dat dan toch de wifi het begeven heeft.

De witte vlekken worden inmiddels minder, waarschijnlijk was het toch vocht wat nu langzaam verdampt. Ik heb wel vage strepen over me scherm alsof er iemand met schuurpapier over het scherm heeft lopen schuren.

Verwijderd

Ik zou als ik jou was de Hero weg doen en een wildfire halen dan heb je en een betere telefoon voor een mooi prijs.

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:41:
Ik zou als ik jou was de Hero weg doen en een wildfire halen dan heb je en een betere telefoon voor een mooi prijs.
Waarom zou hij dat doen als hij voor niet veel geld een schermpje kan kopen op ebay. Misschien dat hij ook wel zonder wifi overweg kan.

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:38
Ik zou sowieso je telefoon sowieso nog een paar dagen laten drogen want je merkt zelf op dat het lijkt alsof het vocht achter het scherm verdampt.

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-02 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:41:
Niet om 't een of ander, maar als je van een Hero af komt, ga je dus geen Wildfire halen: zelfde 'trage' chip, verouderde grafische prestaties en een kleiner scherm.
Als je dan toch bij Android blijft: nexus one of een Desire.

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:13:

Inmiddels heb ik wel gemerkt dat de WIFI het niet meer doet? Vind ik toch vreemd aangezien ik wel kan bellen en de gps werkt ook prima, maar dat dan toch de wifi het begeven heeft.
Dat had ik ook bij mijn oude nokia 5800 XM, na een wasbeurtje was de batterij kapot, en de wifi deed het niet meer :S sterker nog, soms verdween wifi helemaal uit het menu.

Mijn oplossing was: Zonzoo, en een androidtje kopen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Voorlopig vind ik het prima zo :P het scherm is bijna helemaal hersteld , alleen de wifi werkt niet meer . Ik vind het ook zonde om daar dan >300€ aan uit te geven.
Wie weet doet de wifi het volgende week weer ;)

Verwijderd

Zie het ook eens van de positieve kant ;)

De meeste telefoons zijn aan de binnenkant gruwelijk smerig. Heb zelfs een paar weken geleden mijn foon schoongemaakt, maar de schrikt enorm als je ziet hoeveel vuil er toch in komt!

De jouwe is in ieder geval lekker schoon :+
Pagina: 1