Zoals je waarschijnlijk weet als je een extern geheugen aan je laptop hangt vraagt windows wat hij er mee moet doen. Toen ik laatst mijn Formac 400 GB externe HDD aansloot, koos ik hierbij voor "Open folder to view files". Sindsdien ziet mijn HDD er in My Computer uit als PENDRIVE (H:). Bij de Properties staat hij nog steeds onder zijn eigen naam en ik kan aanpassen wat ik wil, hij heet in My Computer nog steeds PENDRIVE. Daarnaast kan ik er alleen in als ik dat doe via rechtermuisklik > explore. Later heb ik hetzelfde ook met mijn Samsung Jet gedaan, waarbij precies hetzelfde gebeurde. Dit is echt ontzettend irritant.
Ik had al geprobeerd om de driver een keer opnieuw te installeren, maar aangezien het bij verschillende devices gebeurt kon het daar sowieso niet aan liggen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
edit: oh ja, en in plaats van een drive ziet hij er nu uit als een map. Zou het misschien een virus kunnen zijn?
Ik had al geprobeerd om de driver een keer opnieuw te installeren, maar aangezien het bij verschillende devices gebeurt kon het daar sowieso niet aan liggen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
edit: oh ja, en in plaats van een drive ziet hij er nu uit als een map. Zou het misschien een virus kunnen zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 23:43 . Reden: toevoeging ]