Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Foutcode 0x80240022 Windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows 7 met Microsoft Security essentials. Als ik een update krijg, komt de volgende foutcode in beeld: Code 0x80240022. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb geen andere scanners op m'n PC.

• JustAnotherDev
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-11 20:25
Error message when you update Windows Defender definitions in Windows 2000: "0x80240022 - the wrong diskette is in the drive."

2e hit mbv een zoekmachine.
Beetje jammer dat je niet meer informatie geeft over het probleem en wat je geprobeerd hebt, want meer dan opties zoals bovenstaande voorstellen is er op deze manier niet

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit is inderdaad een beetje erg mager en niet wat wij hier verstaan onder een goeie topicstart (zie Het algemeen beleid wat daarmee bedoeld wordt).

Ook geef je niet aan wat je zelf hebt geprobeerd om te achterhalen waarom het niet werkt, en dat is iets wat we hier wel verwachten van je; zie ook het Windows Clients - beleid .
We hebben liever dat je een wat meer gedetailleerde openingspost doet.
Je mag een nieuw topic openen wat wel aan de gestelde eisen voldoet, maar deze gaat wegens gebrek aan inzet dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.