Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rik Hermsen
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-06-2018
Hoi,

Ik heb thuis een HTPC met een Terratec Cinergy Hd PCI kaart, en hier zit een CI slot module bij. Ik heb het topic [DVB-C] Digitale kabel TV op de PC zover doorgelezen en gezocht op wat tags, maar nog geen zinnig antwoord gevonden.

Ik heb gelezen dat mijn TV kaart niet overweg kan met de Ziggo CI+ module. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om een willekeurige CI module te gebruiken, deze in de CI slot van de Terratec TV kaart te doen, en daarin de smartcard van Ziggo.

Ik heb ook al een search gedaan met de kaart, en vind het vreemd dat ik kanalen als NED1-3, RTL4 enz. niet kan vinden, maar wel TMF, MTV, NET5. (weliswaar versleuteld). Bij Provider in de channellist staat Ziggo.

Wat is jullie advies/oplossing?

Alvast bedankt.

Gr. Rik

• IMDNME
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 08-05-2013
Volgens mij moet je dan een Alphacrypt Classic CAM hebben (CI ipv CI+).

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True