Of het om een bug of een fout van mij uit gaat, laat ik nog even in het midden, maar het gaat om het volgende:
In het mededelingen forum kwam ik een topic tegen over het verkrijgen van toegang tot de huiskamer. Daarin staat dat er toegang verkregen moet zijn tot het 'Stuffis Generalis' forum om uberhaupt een request te plaatsen om in de HK terrecht te kunnen komen. Wanneer ik dan op de link naar het SG forum klik, dan krijg ik tot mijn verbazing een melding dat de toegang niet mogelijk is. Het bericht hierbij is:
Nu gaat het mij niet zo zeer om het toegang krijgen tot het forum, maar ik vond het wel een opvallende zaak. De melding spreekt de feiten tegen. Lees ik de melding verkeerd of zie ik hier iets over het hoofd?
In het mededelingen forum kwam ik een topic tegen over het verkrijgen van toegang tot de huiskamer. Daarin staat dat er toegang verkregen moet zijn tot het 'Stuffis Generalis' forum om uberhaupt een request te plaatsen om in de HK terrecht te kunnen komen. Wanneer ik dan op de link naar het SG forum klik, dan krijg ik tot mijn verbazing een melding dat de toegang niet mogelijk is. Het bericht hierbij is:
Ik ben in ieder geval langer dan 6 maanden geregistreerd. Dat zegt de mededeling over de HK mij tenminste (mijn userid: 222512). Als ik verder kijk op mijn profiel dan zie ik inderdaad: 'Zondag 10 juni 2007', maar ook dat ik op het moment 51 posts in het forum heb geplaatst.Je hebt geen toegang tot dit forum
Je hebt geen toegang tot Stuffis Generalis (SG). Toegang tot Stuffis Generalis krijg je automatisch wanneer je langer dan 30 dagen geregistreerd bent en meer dan 50 posts hebt gemaakt op het forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Nu gaat het mij niet zo zeer om het toegang krijgen tot het forum, maar ik vond het wel een opvallende zaak. De melding spreekt de feiten tegen. Lees ik de melding verkeerd of zie ik hier iets over het hoofd?