Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Kix] Script wordt niet gestart

Pagina: 1
Acties:

• martijn946
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 10:36
Nieuw in de Kix wereld...geef ik toe. Maar toch heb ik de handleiding gevolgd en doet hij het niet!

De situatie:
  • DC met Windows 2003 Server
  • Alle bestanden van Kix gedownload en ge-unzipt in de NETLOGON van de DC. Example script kixtart.kix staat er ook bij!
  • In de profile-tab bij een testuser "kix32" bij "logon script" ingevoerd. (ook kix32.exe en tevens kix32.exe kixstart.kix)
Bij het inloggen van de gebruiker op het domein wordt er niks uitgevoerd. Start ik het op de client (Win XP SP3) handmatig, via Run, \\DCnaam\netlogon\kix32.exe doet hij het perfect en krijg ik keurig "Hallo Testkix" te zien.

Waar gaat dit fout en wat heb ik over het hoofd gezien?

MyMeuk

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-11 16:01
Wat als je een .bat file gebruikt om het script uit te voeren?
En deze als logon script opgeeft op je DC.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• martijn946
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 10:36
Met bat lukt het uiteraard! Inmiddels heb ik gezien dat het een bekende bug betreft. Ik ben teruggegaan naar versie 4.53, die doet het wel.

Een link heb ik niet zo snel paraat, maar het is een bekend euvel. Moest wel heeel goed zoeken!

MyMeuk