Toon posts:

[Macro] Word temp file vergelijken met ActiveDocument

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een macro compare doen van een ActiveDocument met de door MS Word gecreëerde tmpfile.
Weet iemand of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen idee, geef even wat meer info en je huidige code :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marko_J
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Korte vraag, kort antwoord; vast wel! ;)

Wat bedoel je met tmpfile? De auto-recover bestanden die Word elke zoveel minuten maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marko_J schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:51:
Korte vraag, kort antwoord; vast wel! ;)

Wat bedoel je met tmpfile? De auto-recover bestanden die Word elke zoveel minuten maakt?
Ja, dus die "~nogwat.doc" bestanden.

Wat ik ermee wil doen is een compare met de bewerkte document zodat het een autoUpdate doet van bepaalde velden. Dat autoUpdate werkt wel maar dat wil ik alleen doen als het document is bewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nog steeds is het me erg onduidelijk wat nu de bedoeling is. Klinkt alsof je gewoon naar de bestandsdatum/tijd wilt kijken? Zo niet klinkt het me erg in de oren als oneigenlijk gebruik van die tempfiles (en dus erg foutgevoelig, als niet nu dan na de eerste de beste update).

Als je bepaalde velden in de gaten wilt houden: gebruik VBA binnen Word, of misschien in dit geval beter: gebruik geen Word maar ga voor een meer gestructureerde aanpak.

Maar misschien wordt het helderder als je (de relevante delen van) de huidige code geeft.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 14-06-2010 10:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marko_J
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 09:36:
[...]

Ja, dus die "~nogwat.doc" bestanden.
Dat zijn niet de recovery-bestanden.
Dat autoUpdate werkt wel maar dat wil ik alleen doen als het document is bewerkt.
Aan de hand van ActiveDocument.Saved kan je uitlezen of een document wijzigingen bevat die nog niet opgeslagen zijn. Heb je daar wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marko_J schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:15:
Aan de hand van ActiveDocument.Saved kan je uitlezen of een document wijzigingen bevat die nog niet opgeslagen zijn. Heb je daar wat aan?
Jep, dat zocht ik. :)
Pagina: 1