Plots meer vrije schijfruimte?

Pagina: 1
Acties:

• OsiriX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2024
Hallo

Gisterenavond toen ik mijn laptop dichtklapte had ik 9GB vrije schijfruimte.
Nu vandaag zie ik dat ik plots 61,4GB vrije ruimte heb.
Wat is er deze nacht dan gebeurt?
Ik heb hem gisterenavond gewoon dichtgeklapt zodat hij in sluimerstand valt, maar deze morgen was hij volledig afgesloten en al mijn programma's waren ook afgesloten.
Iemand een idee of ik data kwijt ben geraakt? Of is dit gewoon een schijfopruiming? Maar 50GB extra vrij lijkt me toch wat veel.

Mvg

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:49

DUX

blijft ook nu voor Oranje

[list]• Tijdelijke bestanden die opgeruimd worden van een applicatie die je net afsloot (bijvoorbeeld een beeldbewerkingsprogramma)
• Oude herstelpunten die weggegooid zijn

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Dat hangt helemaal af van wat je allemaal op je laptop hebt staan.
Stel je hebt software die nogal onnodig aan het loggen is en die logs worden wel om de X tijd verwijderd, dan zou dat dus in extreme gevallen kunnen

Je weet niet of er in de User folders ruimte vrij is gekomen?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• OsiriX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2024
Al mijn muziek, series, films en persoonlijke documenten lijken er nog op te staan.
Verder heb ik gisteren geen zware software gebruikt die mogelijk tijdelijke bestanden aanmaakte oid.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Handig programma is o.a. Spacemonger, om een grafisch overzicht te krijgen van je HDD inhoud.

Tip: Check je scheduled tasks voor maintenance taken

Instagram / YouTube

Verwijderd

ccleaner - analyzer, kun je ook zien of er eventueel al wat is opgeruimd...

Verwijderd

Hoe groot is de harde schijf? Wat voor OS heb je draaien? Als het windows is, wat zie bij de history van windows update?
Pagina: 1