Het artikel nieuws: Google zou Maps met navigatie op iPhone willen uitbrengen - update blinkt uit in vaagheid...
Begint met:
Verderop in het artikel staat dan:
Maar dan komt die tweede zin, en daar snap ik helemaal niets van. Wat heeft de Blackberry plotseling in het verhaal te zoeken? Wat is de verbinding met iPhone? Kan de iPhone net als Blackberry OS de navigatie technieken niet draaien? Of kan de iPhone het wel?
Ik snap dat het gisteravond laat was, maar hier is werkelijk geen touw aan vast te knopen...
Begint met:
Ok.... zeker om ons nieuwsgierig te maken...Er is volgens een manager van Google echter een heel andere reden dat de navigatie van de zoekgigant nog niet draait op de iPhone
Verderop in het artikel staat dan:
Ik snap absoluut niet wat deze alinea ons probeert te vertellen... De eerste zin suggereert dat iemand (Apple?) de navigatie software tegenhoudt... Is dat wat het atikel ons probeert te vertellen?Google zou de navigatiefunctie van Maps ook graag op de iPhone uitbrengen, maar volgens Barra kan dat nog niet, 'omdat niet alleen Google daarover beslist'. De iPhone beschikt wel over de benodigde kracht, maar sommige andere smartphoneplatformen, zoals Blackberry OS, kunnen Google Maps met navigatie niet draaien vanwege de gebruikte technieken.
Maar dan komt die tweede zin, en daar snap ik helemaal niets van. Wat heeft de Blackberry plotseling in het verhaal te zoeken? Wat is de verbinding met iPhone? Kan de iPhone net als Blackberry OS de navigatie technieken niet draaien? Of kan de iPhone het wel?
Ik snap dat het gisteravond laat was, maar hier is werkelijk geen touw aan vast te knopen...