Splitsing iPhone topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Ik weet dat ervoor gekozen is om geen apart topic te maken voor de iPhone 4. Echter nu sneeuwen de 3G(s) ervaringen wel heel erg onder. Het is moeilijk bij te houden of er gereageerd wordt op vragen en ook is het lastig om juist te reageren op ervaringen van 'oudere' iPhone modellen.

Ik zou het liefst toch een apart topic zien voor de iPhone 4 aangezien daar nu meerdere pagina's per dag over gediscussieerd worden.

Misschien voor tijdelijk? Totdat de vele reacties wat afnemen?

Misschien dat er meer animo voor is. Anders toch bedankt voor het overwegen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met de lokale moderators. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
virtualJac, dit is meer iets voor het feedback topic of een DM. Maar ik zal je vraag hier beantwoorden :)

We doen het al lange tijd op deze manier in Apple Talk. Er is ook maar één iMac topic, één Macbook topic, één iPod touch topic etc. Na verloop van tijd (meestal bij de introductie van een nieuw model) wordt er toch alleen maar over het nieuwe model gepraat. In het iPhone topic werd er voor de introductie van de iPhone 4, heel weinig gepost. Dat is een indicatie van de cyclus.

Daarbij is er nog een probleem met gescheiden topics. Het topic over het oude model wordt op termijn zo weinig bezocht, dat mensen alsnog hun vraag gaan posten in het topic over het nieuwere model. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Tot slot is het ook logisch om één topic te houden. De overeenkomsten zijn namelijk heel groot tussen de verschillende generaties, omdat ze allemaal iOS 4 krijgen (behalve de iPhone 2G, waar niet/nauwelijks over wordt gediscussieerd).

P.S. Het is sowieso de bedoeling dat voor specifieke vragen en problemen een eigen topic wordt geopend. Dan sneeuwt je specifieke vraag of probleem ook niet onder in het "algemene" topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Na deze motivatie kan ik me er wel in vinden. Helder.

Heb het bewust hier gepost omdat er nog iemand in mijn omgeving met deze vraag zat en ik er hierdoor vanuit ging dat er meer mensen wellicht geinteresseerd waren. Volgende keer zal ik het feedback topic gebruiken voor zoiets. :)

[ Voor 68% gewijzigd door virtualJac op 10-06-2010 11:53 ]

there's no tweak without the tweaker