Sinds vanmorgen heeft google een achtergrond ingesteld op de homepage. Ik wil dit niet! Dat ze een optie ervan maken is prima (iGoogle), maar waarom standaard aanzetten? Je moet nu eerst inloggen met een google account om het te veranderen (uit te zetten) en dat vind ik onzin. (als je ingelogd bent veranderen de privacy voorrwaarden en bijv de zoekresultaten)
Ik wil terug naar de oude witte achtergrond en ik zat te denken hoe ik dit kan doen?
- zelf een pagina maken, waarbij alleen de zoekmachine gebruikt wordt, de rest kun je dan zelf invullen.
- startpage van google mobile gebruiken
- overstappen op andere zoekmachine (helaas geen is wit en de zoekresultaten zijn minder)
- blank pagina gebruiken met de zoekbalk van firefox
- classic versie van google
Naar vooral het laatste punt ben ik op zoek geweest, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik wil terug naar de oude witte achtergrond en ik zat te denken hoe ik dit kan doen?
- zelf een pagina maken, waarbij alleen de zoekmachine gebruikt wordt, de rest kun je dan zelf invullen.
- startpage van google mobile gebruiken
- overstappen op andere zoekmachine (helaas geen is wit en de zoekresultaten zijn minder)
- blank pagina gebruiken met de zoekbalk van firefox
- classic versie van google
Naar vooral het laatste punt ben ik op zoek geweest, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.