Toon posts:

Draadloos zenden naar TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand ervaring met de Marmitek video zender.
Ik heb mijn computer op zolder staan, en wil DVD naar de TV zenden.
Maar ik weet niet wat de beeld kwalileit is wat deze zender produceerd.

Verwijderd

Die is hier prima.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb de set al meerdere malen - en in verschillende situaties - bekeken, en moet zeggen dat de beeld- en geluidskwaliteit erg goed is. Ik ga zelf ook zo'n setje kopen.

Verwijderd

Is het geluid perfect? Ik wil zo'n ding gaan gebruiken als er live concerten op de radio of tv zijn om het geluid op te nemen.

Verwijderd

Met films kijken heb je goed geluid , maar als je opnames wilt maken zou ik toch voor een vaste verbinding gaan als ik jou was.
Lijkt me toch net iets veiliger

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 22:04 schreef kibiru het volgende:
Met films kijken heb je goed geluid , maar als je opnames wilt maken zou ik toch voor een vaste verbinding gaan als ik jou was.
Lijkt me toch net iets veiliger
De afstand is te groot vindt ik. Dan zit er meer dan 15 meter kabel tussen.
Ik blijf wel "slepen" met mijn DAT-reorder, wordt die ook nog eens gebruikt.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Ik heb ook zo'n setje, en het geeft inderdaad perfecte kwaliteit, alleen soms komt er een storing doorheen of zo... als de buurvrouw haar fohn aanzet of zo ( daar lijkt het op, kan ook iets anders zijn :))
en de zender moet je niet al te dicht bij je monitor of computer zetten, dat geeft ook storing in het geluid.

aAarGhh

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat je alleen voor de bediening steets heen en weer moet rennen.
Is het dan aan te raden om toch een stand alone DVD te nemen en welke is er dan goed.

Verwijderd

Je hoeft niet heen en weer te rennen.
Er zit ook ontvanger van het IR van de afstands bediening bij.

Verwijderd

Wel eens van een draadloze muis gehoord:?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:23
Hmm, misschien toch ook maar eens zo'n setje aanschaffen. Ik overweeg de aanschaf al heel lang, ook bijvoorbeeld om alleen geluid over te brengen (bv. als je eens een barbecue ofzo hebt, om gewoon ff makkelijk een paar goede computerspeakers buiten neer te gooien met die ontvanger eraan, oid.).
Ik zat alleen altijd aan de kwaliteit te twijfelen: Het hoeft echt niet perfect en het geluid hoeft echt niet cd-kwaliteit, mag ook radio-kwaliteit zijn, maar het moet in ieder geval niet als een gekke gaan storen... :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 11 March 2001 23:28 schreef P@ het volgende:
Je hoeft niet heen en weer te rennen.
Er zit ook ontvanger van het IR van de afstands bediening bij.
Waar zit een afstand bediening bij dan.

Verwijderd

Bij bv. je marmitek(het ir device dus),duh...

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20
stuur je dan je beeld en geluid draadloos? wat is het max aan bereik hoe werkt het (fm)?
wat kost het ca.?

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Werkt hier ook lekker! Je bent wel ff aan aan het configgen.. voor dat alles toppie draait...

Draaggolf is op 2,4 Ghz... werkt door muren en alles heen.. de buren zouden ook zo mee kunne kijken als ze willen...

Alleen ik heb thuis een oude TV (50Hz) .. Ik krijg de 2e monitor config setting niet "lekker" ("Normale televisie" heet dat dan, win98SE). Zodoende kan er wel eens framepje wegvallen...wanneer ik de output instel op 60Hz (minimaal)...Het wegvallen is vrij inconsequent... bij snel bewegende beelden.. 1 frame per 5 seconden.. ik zoek hiervoor nog naar een oplossing...

Verwijderd

Koste zijn +/- 275,- , ligt er aan welk type.

Moet je eens bij MyCom kijken

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel dus als de computer op zolder staat, en je wil een dvd in de huiskamer kijken met de marmitek als zender.
Hoe kan je dan via een afstand bediening de computer op zolder bedienen.
Gaat dit soms ook via de Marmitek zender.

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 22:33 schreef melanieromy het volgende:
Ik bedoel dus als de computer op zolder staat, en je wil een dvd in de huiskamer kijken met de marmitek als zender.
Hoe kan je dan via een afstand bediening de computer op zolder bedienen.
Gaat dit soms ook via de Marmitek zender.
Kijk nou eens ff hier :) : http://www.marmitek.com/nl_site/base_nl/product.asp?taal=1&product=18

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gezien
Pagina: 1