• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:05
Wie o wie helpt mij uit de brand!

Komend weekend is er een 3 daags handbal toernooi van mijn club hier in Apeldoorn.
En daarvoor wilde ik graag een objectief lenen van iemand voor een leuke vergoeding.
De reden hiervoor is dat ik geen 300 a 500 euro borg kan lappen als ik het via een verhuur of winkel moet doen.

Het gaat om de volgende objectieven:Ze staan op volgorde welke ik het liefste leen, omdat deze ook op mijn wishlist staat.
Ophalen is geen probleem, dat doe ik graag!
Bijvoorbaat dank!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-11-2025

mennovanw

Canon? You can!

Uh misschien een beetje vervelende opmerking mijnerzijds maaruh.. Er is een reden dat winkels borg vragen. Als jij het ding laat stuiteren zien ze nog wat van hun geld terug. Als jij mijn lens zou laten stuiteren geef je zelf aan geen geld te hebben. Een WA-verzekering dekt ook niet in het geval van uitlenen buiten het zicht van de eigenaar om.

Zie je een beetje het dilemma?

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Met mennovanw. Niet om te zeuren, maar waarom begin je aan een hobby als fotografie als je niet eens 500 euro reserve hebt, zelfs niet voor een dag of drie?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:32

Milo.

klik

Codemaster,
Dat vind ik eigenlijk nergens op slaan, ik heb af en toe ook geen 500euro liggen die ik kan missen. Ik denk ook niet dat dit veel te maken heeft met een hobby of niet.
Als je professioneel fotograaf bent investeer je van tevoren in apparatuur. Als je een hobby figuur bent dan moet je je maar redden met wat je hebt en is een beetje raar dat je dan een spaarpotje moet hebben om je hobby te kunnen staven.

Verder ben ik het wel met jullie eens hoor, borg is er niet voor niks. En als je geen borg kunt/wilt betalen kan je inderdaad eens rond vragen maar verwacht er niet teveel van.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Verwijderd

Sorry, maar dit is hier niet de bedoeling. Spreek even je vrienden aan of zet een advertentie in V&A.

Dit topic is gesloten.