Bij deze presenteer ik u mijn 2de casemod, ik was eerlijk gezegd niet helemaal tevreden over de vorige, deze was vrijwel niet afgewerkt, niet onpraktisch en veel te zwaar.
Versie 2 van CCoC moest dus voldoen aan deze voorwaarden:
- praktischer met inbouwen
- degelijke en solide afwerking
- zo laag mogelijk gewicht
Dat kan allemaal zou je zeggen, mits je voor een gruwelijk onhandige vorm kiest, zoals ik deed

sterker nog, dat wil ik gewoon gaan maken!
om eerst eens te kijken of alles past, heb ik een dood moederbord (ATX) een oude voeding, en een hdd in een kartonnen behuizing gebouwd.
ik heb bij de Liddl wat dozen gehaald ( en ducktape voor maar 2 euro!) en deze gewoon in en om elkaar geplakt.
Daarna heb ik wat A4tjes geverfd, er tegenaan geplakt, en de boel maar eens op de foto gezet:

De andere zijde:

Hier kun je goed zien hoe alles ingebouwd word, de bracket voor de HDDs ga ik uit een oude case slopen.
zoals je ziet, is dit puur om even mijn idee te illustreren, de echte mod krijgt namelijk een constructie van metaal.
Ik ga zo spoedig mogelijk een spiegelreflexcamera halen, daarmee kan ik voor beter fotomateriaal zorgen, nu schiet ik nog met mijn HTC Desire (top toestelletje overigens
Ik probeer de hardware er voor X-life erin te hebben (2 juli 2010) dat betekend dat ik zo snel mogelijk door wil gaan met modden.
enjoy