Microfoon op laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:45
Hallo, ik heb een acer 5920G laptop. ik draai hem op win 7 x64 bit. mijn laptop heeft een ingebouwde mic en die begint de laatste tijd wat kuren te vertonen. Ik heb ook nog een headset met een mic, als ik deze aansluit in de bestemde poorten. (de zwarte voor het geluid en de rose voor de mic) dan werkt de mic nog gewoon via de mic in de laptop zelf. Als ik bij opname apparaten kijk zie ik. Microfoon(Die staat aangevinkt, dit is de laptop mic) eronder staat nog een keer een microfoon, en daar onder een 'lijn ingang' als ik deze als standaard zet lijkt die helemaal geen geluid op te nemen. weet iemand hoe dit werkt? de externe mic is niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:33

kronolith

[EDIT]

Misschien handig om te zeggen hoe je dit hebt opgelost voor de mensen die hetzelfde probleem hebben en via de search hierheen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Bij opnamen apparaten staat bij mij 2 keer 'microfoon'. ik moest de 2e mic selecteren. en erna een programma zoals teamspeak3 opstarten. als teamspeak eerder gestart is dan dat je je mic hebt omgeswitcht werkt het niet.