gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-06-2010 17:34 ]
En als alles faalt: uit .db en write uit registry poetsen onder HKEY_CLASSES_ROOT
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
kun je die laatste zin wat duidelijker herhalen zodat een leek als ik dat ook snapleuk_he schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:40:
http://www.computing.net/...ons-to-registry/9106.html
En als alles faalt: uit .db en write uit registry poetsen onder HKEY_CLASSES_ROOT

wat moet ik met de file doen en het registry?
Als je niet bekend bent met het registry moet je daarin niet zomaar dingen veranderen. ... onder dat voorbehoud.....SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:10:
[...]
kun je die laatste zin wat duidelijker herhalen zodat een leek als ik dat ook snap![]()
wat moet ik met de file doen en het registry?
file -> run -> regedit
open de HKEY_LOCAL_CLASSES boom
met "find" daar .db en/of write zoeken en daarvan (Alleen van die extensie) de SHELL\open verwijderen
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Die extensie opgezocht die entries weggehaald, maar hij blijft in wordpad openen... Wordpad is nu wel verwijderd uit de lijst van de programma's als ik op openen met klik maar het werkt nog steeds niet zoals het eerst was
De enige die er nu staat is default waar bij data value not set staat.
Bij userchoice staat notepad nog wel bij maar daar kan ik niets aan veranderen/deleten.
screen voor evt meer duidelijkheid

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-06-2010 22:31 ]
Hmm ik zie ook opeens dat allmymovies, dat ook met database bestanden werkt, ook niets meer doet.
[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-06-2010 22:40 ]
regedit Draaien als admin en heel die .db tak renamen en daarna uitloggen en weer inloggen. Als het werkt de .db tak verwijderen.SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:29:
De enige die er nu staat is default waar bij data value not set staat.
Bij userchoice staat notepad nog wel bij maar daar kan ik niets aan veranderen/deleten.![]()
screen voor evt meer duidelijkheid
[afbeelding]
Uitloggen bedoel je uit windows neem ik dan aan?
Ik kan ze renamen iig, volgens mij is het nu opgelost, wordpad is iig weg. hopelijk is het zo weer ok
Dank voor de hulp!
[ Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-06-2010 13:40 ]